Gå til innhold

Viking FK tråd, for Viking fans!


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørsmålet er jo bare om Austbø fortsatt klarer å vise det han hadde da han dro.

Han har jo ikke hatt særlig kamp trening på høyt nivå på en stund, og spørs jo om han ikke kan ha forfalt litt også?

Men jeg likte Austbø, og syntes da og nå at det var synd han dro.

Både fordi han jo gjorde en bra figur, men også pga den lokale profilen han ga laget.

Lenke til kommentar

Tror det blir en veldig fin pressekonferanse i dag for oss Vikingsupportere :) Jarstein vil bli presentert, i tillegg til Nevland som kommer til sommeren :) En tredje spiller skal også bli presentert, vet ikke hvem som er den tredje men skal visstnok være en høyreback. Vet hvertfall at jeg gleder meg :D

Endret av Bister
Lenke til kommentar

Aldri vært så happy for Jarstein pga humørsvingningene hans.

Men fyren blir jo etterhvert eldre han og så forhåpentligvis så lærer han å beherske sinne sitt og kanskje best bruke det på områder som gjør at han presterer bedre!

 

Uansett bare til å ønske han velkommen i klubben og krysse fingrene for at han "får minst mulig å gjøre" som Hareide sa i dag!

:)

Lenke til kommentar

Da var Niang borte, som går til Kongsvinger rett etter at Myhre gikk til den samme klubben. Ønsker selvfølgelig begge lykke til, spesielt Myhre, som må ha gått gjennom en turbulent tid. Føler Viking kan si seg klare for en ny sesong med en gang en ny back er på plass, og de har vært svært dyktige på overgangsmarkedet, selv om jeg synes det var forferdelig at Samuelsen forsvant.

Lenke til kommentar

I dag er dagen! Det er tippeligastart for vår del, fy søren som jeg gleder meg :D Håper selvfølgelig på en god kamp av gutta i dag, seier hadde smakt utrolig godt. Hva tror dere om kampen og lagoppstilling? Selv tror jeg på noe som dette:

 

--------------------Jarstein------------------

Skogseid--Steenslid--Sigurdsson--Bertelsen

------Fillo-------Soko--------Birkir--------

Danielsen------Ingelsten------Ødegaard

 

Edit: Noen som så sjansesløseriet til Niang i går? Hvorfor kjøpte vi denne spissen? :p

Endret av Bister
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...