Fin Skjorte Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 En liten tanke, som mer kvalifiserte kan avgjøre er god eller ikke, men hva med å handlet Austbø tilbake (fortrinnsvis endel rimeligere enn hva han ble solgt for)? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Kunne gjerne ha tatt Austbø tilbake, jeg synes han sto godt før Myhre kom. Men Myhre skulle være førstekeeper uansett, så synes kanskje Austbø mistet plassen litt for lett. MEn han er ute etter å spille førstelagsfotball, og det spørs om han får det i Viking nå... Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Spørsmålet er jo bare om Austbø fortsatt klarer å vise det han hadde da han dro. Han har jo ikke hatt særlig kamp trening på høyt nivå på en stund, og spørs jo om han ikke kan ha forfalt litt også? Men jeg likte Austbø, og syntes da og nå at det var synd han dro. Både fordi han jo gjorde en bra figur, men også pga den lokale profilen han ga laget. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Forslag til trykk jeg kan ha på årets drakt? Står i mellom: 7 Sokolowski 9 Ingelsten 16 Fillo 21 Bjarnason Lenke til kommentar
Bister Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Dårlig dag i dag, tap etter en gigatabbe av Kotenko, å pussig nok når keeperen driter seg ut så kommer ikke Waterman til Viking allikevel. Boy Waterman blir ikke Vikingspiller Lenke til kommentar
Bister Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Lite aktivitet her nå VIking jakter Jarstein. Håpet på dette fra i høst da Rosenborg hentet ny keeper. Jarstein har vært ustabil, men han kan få en ny sjanse i Viking. Han vil også få fast spilletid, noe jeg ikke tror han vil få i Rosenborg siden de har kjøpt Örlund. Hva tror dere om dette? Blir han dyr? Endret 26. februar 2010 av Bister Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg har tro på at Fillo endelig kan blomstre i år. Hareide er en trener som vet hvordan han kan bruke han best mulig. Hvis Fillo slår til, er det i så fall på tide, for han har ikke prestert etter prislappen. http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=593759 Foreslår at du trykker Fillo på drakten, jeg Lenke til kommentar
Bister Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg tror også at Fillo vil slå til i år Nei ble Soko, bestillte den i forrige uke så håper på å få den i morgen Lenke til kommentar
Bister Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Tror det blir en veldig fin pressekonferanse i dag for oss Vikingsupportere Jarstein vil bli presentert, i tillegg til Nevland som kommer til sommeren En tredje spiller skal også bli presentert, vet ikke hvem som er den tredje men skal visstnok være en høyreback. Vet hvertfall at jeg gleder meg Endret 8. mars 2010 av Bister Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Svært fornøyd med overgangene, dette kan jo nesten ikke bli bedre! En så profilert trener som Hareide trekker til seg gode spillere, og jeg har trua på Viking i år mer enn noen gang før! Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Aldri vært så happy for Jarstein pga humørsvingningene hans. Men fyren blir jo etterhvert eldre han og så forhåpentligvis så lærer han å beherske sinne sitt og kanskje best bruke det på områder som gjør at han presterer bedre! Uansett bare til å ønske han velkommen i klubben og krysse fingrene for at han "får minst mulig å gjøre" som Hareide sa i dag! Lenke til kommentar
Bister Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Tror dette kan bli veldig bra Gleder meg spesiellt til sommeren når Nevi kommer hjem Nå er det bare 1 uke 1 time og 4 minutter til Tippeligaen starter for vår del! ^^ Lenke til kommentar
Kuli94 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Jarstein & Nevland klar for klubben En herlig dag for de mørkeblå ! Gleder meg til å se begge to ut på banen. Ser nok ut som Nevland ikke kommer før kontrakten med Fulham er fullført men uansett to herlige signeringer av Viking Endret 8. mars 2010 av Kuli94 Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Da var Niang borte, som går til Kongsvinger rett etter at Myhre gikk til den samme klubben. Ønsker selvfølgelig begge lykke til, spesielt Myhre, som må ha gått gjennom en turbulent tid. Føler Viking kan si seg klare for en ny sesong med en gang en ny back er på plass, og de har vært svært dyktige på overgangsmarkedet, selv om jeg synes det var forferdelig at Samuelsen forsvant. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) I dag er dagen! Det er tippeligastart for vår del, fy søren som jeg gleder meg Håper selvfølgelig på en god kamp av gutta i dag, seier hadde smakt utrolig godt. Hva tror dere om kampen og lagoppstilling? Selv tror jeg på noe som dette: --------------------Jarstein------------------ Skogseid--Steenslid--Sigurdsson--Bertelsen ------Fillo-------Soko--------Birkir-------- Danielsen------Ingelsten------Ødegaard Edit: Noen som så sjansesløseriet til Niang i går? Hvorfor kjøpte vi denne spissen? Endret 15. mars 2010 av Bister Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Uff, for eg forferdelig start for Viking ! -_- Endret 15. mars 2010 av Slettet-PJ426FqLv6 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Tør vedde mye på at denne sesongen blir som de siste sesongene. Nok en skuff...| Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Må nok si meg enig der. Men en topp 6 plassering skulle være innen rekkevidde. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 6 plass kalles middelhavsfarer..... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 For meg er Viking på 6. plass en opptur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå