Datasmurf Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Fortsatt skeptisk til moldenseren. Tror nesten det ville vært bedre med en trønder. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Fortsatt skeptisk til moldenseren. Tror nesten det ville vært bedre med en trønder. DVS. Knut Thorbjørn Eggen, Nils Arne Eggen eller Per Joar Hansen ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Nils Arne ja, godt med en drukkenbolt av typen flyr til Spania, tar seg noe sterkt å drikke på flyet, ferge + taxi til leiligheta og så sparere ned på nærmeste nordmann-hull for pils og annen drikke. Gøy fyr Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Herlig å endelig få Ingelsten på plass! http://www.viking-fk.no/newsread/aktuelt.aspx?docid=19583 Lenke til kommentar
Bister Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Ja,herlig å få han på plass, får bare håpe han slår til ifra første stund. Er vel snakk om 5 millioner i overgangsum, noe jeg ikke synes er så ille for en som var toppscorer i Allsvenskan i 2008 med 19 mål. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Lite kjennskap til denne svensken, men leser på svenske wiki at styrken hans er hurtighet. Og det kan jo likes! Lenke til kommentar
Bister Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 En typisk bakromspiss ja, noe jeg savnet under Rösler. Han skulle jo alltid ha store sterke spisser. Utenom Høiland da, men han er jo et talent så da.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 En typisk bakromspiss ja, noe jeg savnet under Rösler. Han skulle jo alltid ha store sterke spisser. Utenom Høiland da, men han er jo et talent så da.. Jeg må nevne at Luton Shelton en gang regjerte i Sverige han også Se på han nå Lenke til kommentar
Bister Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Jone Samuelsen til Odd. Vet ikke egentlig ikke helt hva jeg mener om dette, liker spilleren men han er litt lik Danielsen. Viking har jo også sagt de skal kjøpe en ny midtbanespiller og da lå det muligens litt i kortene at en måtte ut. Etter hva jeg har lest får vi under millionen for han, noe som kanskje er litt lite, selvom kontrakten går ut etter sesongen. Får bare håpe det kommer inn en fullgod erstatter. Blir spennende å se om de også henter en ny keeper. Gleder meg til kampen i kveld, da blir det litt motstand, noe som kanskje er litt skummelt, mtp. 2-2 mot Randaberg Men vi får bare takke Samuelsen for det han har gjort for klubben. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Jone Samuelsen til Odd. Jone er en tilsynelatende fin fyr, så håper at han får muligheten i Odd. Bare å ønske han lykke til! Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Det er rykter om at overgangssummen er 100 000 kr, noe som selvfølgelig er helt latterlig. Blir merkelig å se Jone i Odd-drakt neste år. Han er og blir en Viking-gutt. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 ....etter det TA erfarer er overgangssummen på noen hundre tusen kroner. TA.no Om Hareide ikke ønsker å bruke ham, og at han allikevel går etter sesongen gratis så kan noen hundre tusen være ok det. Bedre enn ingenting ihvertfall. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Men synes fortsatt det er litt lite, da han bytter klubb innenfor Norges grenser, skal Viking kjøpe overprisede spillere og selge billig? Ikke rart de gikk i kraftig underskudd i fjor kanskje Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Både overgangssummer og generelle lønninger innen fortball er vel kraftig redusert nå enn hva det var for noen år siden. Noen hundre tusen betyr vel fra tre- til sekshundre typisk, og det er jo mer enn ingenting om Jone ikke inngikk i planene til Åge. Og når vi ikke vet årsakene for hvorfor overgangen ble gjort så vet vi jo heller ikke om det var billig eller ikke. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Ja, mulig overgangssummen ligger mellom tre- og sekshundretusen. Hadde jo bare et år igjen av kontrakten, og blir jo ikke sett på som en stor stjerne. Så skjønner jo at vi ikke fikk flere millioner akkurat Blir spennende å se hvem som blir hentet inn som erstatter, tror litt rutine ville vært smart å hentet inn, da vi ikke har så mye av det i hele laget egentlig. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 En med erfaring og ikke minst selvsikkerhet og selvtillt. Det har de siste årene ikke vært noen på laget som har dominert spillet. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Mame Niang droppet Slavia Praha-turen Synes han skulle ha dratt og prøvd Han er ikke god nok for Viking, men virker ut som om Viking gjør alt de kan for å få solgt han. Høiland er en god backup for Ingelsten, hvertfall med det systemet vi skal spille under Hareide Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Så du kan rote det til utenfor banen også? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Ja, da var Myhre ferdig i Viking, vet ikke helt jeg Da er det bare å satse Zlamal viser seg å være en god keeper, at han slår til, og at han kan komme til Viking fortest mulig Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 På en måte greit. Myhre var så ustabil. Stod som en gud for i neste øyeblikk å være på barnehagenivå. Nå får vi hvertfall en som kanskje er stabilt litt mindre god Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå