Gå til innhold

Viking FK tråd, for Viking fans!


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Jone Samuelsen til Odd.

 

Vet ikke egentlig ikke helt hva jeg mener om dette, liker spilleren men han er litt lik Danielsen. Viking har jo også sagt de skal kjøpe en ny midtbanespiller og da lå det muligens litt i kortene at en måtte ut. Etter hva jeg har lest får vi under millionen for han, noe som kanskje er litt lite, selvom kontrakten går ut etter sesongen. Får bare håpe det kommer inn en fullgod erstatter. Blir spennende å se om de også henter en ny keeper. :) Gleder meg til kampen i kveld, da blir det litt motstand, noe som kanskje er litt skummelt, mtp. 2-2 mot Randaberg :p Men vi får bare takke Samuelsen for det han har gjort for klubben. :)

Lenke til kommentar

Både overgangssummer og generelle lønninger innen fortball er vel kraftig redusert nå enn hva det var for noen år siden.

Noen hundre tusen betyr vel fra tre- til sekshundre typisk, og det er jo mer enn ingenting om Jone ikke inngikk i planene til Åge.

 

Og når vi ikke vet årsakene for hvorfor overgangen ble gjort så vet vi jo heller ikke om det var billig eller ikke.

Lenke til kommentar

Ja, mulig overgangssummen ligger mellom tre- og sekshundretusen. Hadde jo bare et år igjen av kontrakten, og blir jo ikke sett på som en stor stjerne. Så skjønner jo at vi ikke fikk flere millioner akkurat :p Blir spennende å se hvem som blir hentet inn som erstatter, tror litt rutine ville vært smart å hentet inn, da vi ikke har så mye av det i hele laget egentlig. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...