Gå til innhold

Viking FK tråd, for Viking fans!


Shjatå

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Sigurdsson spiller nok mot Molde i morgen ja :) Selvfølgelig har vi en sjanse, men Molde er giftige på kontringer og har et godt angrepsspill. Men satser på at vi greier å temme de. Det viktigste bir å ta ut Thioune, tror vel kanskje Danielsen vil få denne jobben. Gleder meg ihvertfall til kamen i morgen :D

Lenke til kommentar

Var deilig med en seier. Herlig å se innsatsen til hele laget. Ser at Soko sliter med lysken, men håper ikke dette blir noe langvarig, han er utrolig viktig på midtbanen for oss. Men nå er det bare å glede seg til Bodø Glimt kampen på søndag, også kan vi forhåpentligvis se oppover på tabellen :)

Lenke til kommentar

Da taper vi mot Bodø/Glimt. Ser ikke ut som om laget vil vinne. Ingenting som stemmer. Vil bare si at dommeren i dag var forferdelig B/G får lov til mer i duellene o.l gjennom hele kampen. Skylder ikke på dommeren for at vi taper, men han var dårlig... Typisk av oss å spille en dårlig kamp etter å ha spilt en kjempekamp mot Molde. Vi er ALTFOR ustabile..

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Det var da på tide at vår kjære Åge Hareide er blitt viking

Hva kan vi forvente av han, og hvem kan han komme til å hente?

Selv håper jeg han kan hente en skikkelig målscorer som kan ta over for Ijeh, kanskje Alvaro Santos fra Åges gamleklubb Örgryte. Jeg ville også likt å sett en spiller som kan påta seg assistrollen i klubben. Ja, jeg vet at Ødegaard har en del av dem, men jeg mener noe mer som Gunnarson.

Lenke til kommentar

Santos begynner vel å dra litt på årene, så håper vi kanskje henter en spiss som er litt yngre. Skader sliter han vel med også. Selge Niang kanskje? Men, vi kan jo ikke regne med at han skal sette sitt preg på kampen når han alltid fikk max 20 min. i en kamp. Ijeh kan jo få nytt kontraktsforslag når når en ny trener har kommet. Håper Hareide velger en mer offensiv spillestil enn det Rösler valgte. Tror dette kommer til å bli veldig bra! :)

Endret av Bister
Lenke til kommentar

Hehe, ja, så lenge han ikke snakker så mye:)

 

For gjennom hele 09 sesongen har Viking ofte hatt et godt grep på kampene, men klarer ikke fullføre over hele banen helt til ballen ligger i nettet til motstanderene.

 

Helt enig, det er akkurat som om de ikke helt visste hva de skulle gjøre da de kom inn i den siste tredjedelen av banen. Det er derfor jeg er glad vi har fått inn Hareide, som jeg tror kommer til å spille en fast og ikke minst enkel form for fotball. Denne skal være nøye planlagt, og slik vil Vikingspillerne nå vite hva de skal gjøre når de nærmer seg mål

Lenke til kommentar

Kanskje dette kan snu litt for Viking. Den siste tiden har eg ikke orket å se Viking kamper. IKKE fordi eg er noe som helst medgangssupporter og ikke liker å se Viking tape.

 

Men fordi eg liker ikke at Viking skal spille så utrolig kjedelig.

 

Nå er ikke Hareide kjent for å spille så spenstig fotball i landslagssammenheng, men han har jo hatt offensive takter i klubbsammenheng. Så eg ser lyset, og kanskje eg orker å se Viking kamper igjen snart.

Lenke til kommentar

Kan bli bra med Hareide, mener han var den beste treneren Viking kunne fått, realistisk sett. Men vi trenger forsterkninger, ja, iallefall på spissplass. Kan ikke se for meg Niang og Høiland alene skal lage masse mål. Kanskje Ødegaard kan spille venstre spiss i en 4-3-3-formasjon? Uansett trenger vi en som kan skåre målene våre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...