Fin Skjorte Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Produserte lite av sjangser, men scorte på en av de store. Endelig effektiv ihvertfall Lenke til kommentar
Bister Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Virker ut som om Viking må være dårligst i kamper for å vinne de Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Bare håpe de er dårlige i dag også da! Men hva tror folket om borte mot Odd i dag? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Burde vel ikke være sikker på seier ihvertfall, mtp at Odd er det besdte hjemmelaget i serien, må vel si meg fornøyd med uavgjort. Men tror vi kan greie å få 00 eller 11 mot Odd i dag Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Du tippet feil. Ble nok 2-2 Ok kamp av Viking. Godkjent med uavgjort borde mot Odd. Vi var nær seier også, Birkir burde satt sjansen sin på blank mål. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Greit å spille uavgjort mot seriens beste hjemmelag ja, vi var veldig nær seier, Birkir hadde to sjanser der den ene var stor og den andre relativt grei. Men Bertelsen mot Kovacs på 2-2 er rått parti Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Birkir så Transformers 2 på fredagen. Fokuset var nok fortsatt på Megan Fox Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Så siste målet til Ijeh nå! Om det var en frekk eller heldig finte så var gøy å se! Lenke til kommentar
Bister Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Ijeh er jo en kald fisk Forundrer meg ikke om han mente å gjøre det, for han er typen til å gjøre det... Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Han ser inn i feltet og det ser ut som han leter etter noen å gi et innlegg til, men who knows what's on Ijehs mind! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Forundrer meg ikke om det var verdens største feilpassning :!: Men mål ble det nå av det. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Han ser inn i feltet og det ser ut som han leter etter noen å gi et innlegg til, men who knows what's on Ijehs mind! Jeg ser ofte til venstre for så å slå stikkere/crossere osv til høyre, betyr det da at jeg gjør bommer totalt? Nei, om han hadde glodd opp i krysset på mål, så hadde det ikke vært et overraskelse skudd Keeper er jo klar for et innlegg. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Jeg ser ofte til venstre for så å slå stikkere/crossere osv til høyre, betyr det da at jeg gjør bommer totalt? Nei, om han hadde glodd opp i krysset på mål, så hadde det ikke vært et overraskelse skudd Keeper er jo klar for et innlegg. Det virker jo rimelig det også! Lenke til kommentar
Bister Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 For en kamp det er i dag, vi overkjører Lillestrøm i første omgang, andre omgang er mer jevn, men vi spiller utrolig bra fotball og scorer 4. Riise får bare gå utpå der og tro han er Ronaldo, vi vinner uansett. Soko scorer også sitt første og for en goal det var ^^ Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Som Bister sier. Ikke noe negativt å si i dag. Viking storspiller mesteparten av kampen. Fantastiske mål. Kjekt at Soko fikk netta. Fortsetter vi slik fremover kan vi fort være med i medaljekampen. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Er storfornøyd med at Viking fikk henta Soko, har sagt det helt siden hans første kamp - Han er vikings desidert beste spiller. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Samme som deg AnewZ sa da Soko kom at han kom til å bli et av årets kjøp, og det står jeg forsatt med, selvom det har vært mange andre gode kjøp i tippeligaen i år (Prica, Bolanos, Thioune) Men han styrer midtbanen og har til tider relativt syke pasninger. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 God kamp av Soko og Birkir. Forskjellen på denne kampen og de andre kampene Viking har styrt kampen, er at Ødegaard og Soko faktisk klarer å slå presise innlegg. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Litt skuffende å tape i går, har vært såpass gode borte i år og vi styrer 1. omgang. Litt synd at nok en gang forsvaret slipper til motstanderlaget på feil og markeringmisser. 2. omgang kan vi bare ikke være bekjent av. Gutta får nyte ferien og komme sterkere tilbake mot Lyn runden etter ferien og vise hva de virkelig er gode for, for Lyn skal det være seier mot. Lenke til kommentar
olus Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Enormt skuffende passningsspill av viking på lørdag. Istede for å bli sur har jeg tenkt litt på ting som kunne vært morsomt å fått på stadion til vanli. Derfor får dere et par ideer kombinert med en god del skrivefeil. Har to ting litt utenom tema jeg gjerne skulle sett anderledes på viking stadio. Maskott og musikken. Syns viking skulle hatt enn fancy viking eller bulldog maskott som sprang rundt langs tribunen ( bare for morro skyll ) Så syns jeg at folka som er ansvarlige for musikk må skjerpe seg. Lady Gaga - pokerface har blitt enn gjentagelse på stadion. Herregud for noe dritt. Er snakk om en fotballkamp å ikke noe fjortisparty. Få inn litt lokal musikk ( skambankt , keizers ) , kombiner det med goe klassikere ( paradise city , smoke on the water f.eks ) å kjør på med masse goe vikingsanger. Da blir det litt ekstra gøy å ta turen på stadion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå