Gå til innhold

Viking FK tråd, for Viking fans!


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han ser inn i feltet og det ser ut som han leter etter noen å gi et innlegg til, men who knows what's on Ijehs mind! ;)

 

Jeg ser ofte til venstre for så å slå stikkere/crossere osv til høyre, betyr det da at jeg gjør bommer totalt? Nei, om han hadde glodd opp i krysset på mål, så hadde det ikke vært et overraskelse skudd ;) Keeper er jo klar for et innlegg.

Lenke til kommentar

For en kamp det er i dag, vi overkjører Lillestrøm i første omgang, andre omgang er mer jevn, men vi spiller utrolig bra fotball og scorer 4. Riise får bare gå utpå der og tro han er Ronaldo, vi vinner uansett. Soko scorer også sitt første og for en goal det var ^^

Lenke til kommentar

Samme som deg AnewZ sa da Soko kom at han kom til å bli et av årets kjøp, og det står jeg forsatt med, selvom det har vært mange andre gode kjøp i tippeligaen i år (Prica, Bolanos, Thioune) Men han styrer midtbanen og har til tider relativt syke pasninger.

Lenke til kommentar

Litt skuffende å tape i går, har vært såpass gode borte i år og vi styrer 1. omgang. Litt synd at nok en gang forsvaret slipper til motstanderlaget på feil og markeringmisser. 2. omgang kan vi bare ikke være bekjent av. Gutta får nyte ferien og komme sterkere tilbake mot Lyn runden etter ferien og vise hva de virkelig er gode for, for Lyn skal det være seier mot.

Lenke til kommentar

Enormt skuffende passningsspill av viking på lørdag. Istede for å bli sur har jeg tenkt litt på ting som kunne vært morsomt å fått på stadion til vanli. Derfor får dere et par ideer kombinert med en god del skrivefeil.

 

Har to ting litt utenom tema jeg gjerne skulle sett anderledes på viking stadio.

 

Maskott og musikken.

 

Syns viking skulle hatt enn fancy viking eller bulldog maskott som sprang rundt langs tribunen ( bare for morro skyll :p )

 

Så syns jeg at folka som er ansvarlige for musikk må skjerpe seg. Lady Gaga - pokerface har blitt enn gjentagelse på stadion. Herregud for noe dritt. Er snakk om en fotballkamp å ikke noe fjortisparty. Få inn litt lokal musikk ( skambankt , keizers ) , kombiner det med goe klassikere ( paradise city , smoke on the water f.eks ) å kjør på med masse goe vikingsanger.

 

Da blir det litt ekstra gøy å ta turen på stadion ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...