Gå til innhold

Viking FK tråd, for Viking fans!


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han har tippeligaens dårligste pasningsfot, blir like gal hver eneste gang han sparker den ballen utfor linjen med et elendig forsøk på pasning. Han ødelegger spillet til de grader med så mye tøv i pasningene.

 

Jeg må si meg totalt uenig i den påstanden. Han kommer jo bare med flotte innlegg.

Sikker på at du tenker på riktig spiller?

Lenke til kommentar

Feil spiller? Nå er det nesten så jeg lurer på hvilke kamper dere har sett. Innleggene kan være ok, ja. Men småpasningene på midten er jo ufattelig dårlig. Har ikke tellinga på hvor mange ganger han har spent bort ballen. Eneste jeg er fornøyd med på Viking nå, er Sokolowski.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Helt enig med Fin Skjorte. Vi har spilt mye bedre enn dette mot andre uten å ha vunnet. Men var deilig med seier i går, etter å ha spilt 4 kamper på rad der vi har fortjent flere poeng enn vi har fått. Skjønner ikke hvorfor Rösler ikke omskolerer Niang til stopper, der hadde han jo passet perfekt...

Lenke til kommentar
hahahahahahahahahahahahahä, så evig flaut. Femmer på at Soma alt har signert en kontrakt med bryne til sommeren.

 

viking taper 3-2 på straffe i cupen. God straffe av Andre og Alexander, dårlig Soma, Sokolovski og Fillo.

 

Peter Ihje blir byttet med Niang 10 min før siste ekstra omgang er ferdig, og får dermed ikke sjanse til å sette ballen i mål på straffe. Syns dette var et rart bytte. :no:

 

Må gi skryt til Bryne spillerene i dag for veldig god insats.

 

Tipper Røsler (som ikke var på kampen) får mye pes de neste dagene.

 

EDIT: Skiveleif

Endret av MaX [NOR]
Lenke til kommentar
hahahahahahahahahahahahahä, så evig flaut. Femmer på at Soma alt har signert en kontrakt med bryne til sommeren.

 

viking taper 3-2 på straffe i cupen.

 

Tusen takk for opplysningen, eh? Gir en blanke faen i hvor bra Bryne spillerne kjempet, dette er en kamp Viking skal vinne lett. Finnes ingen unnskyldninger på den, sier bare litt om hvordan nivået er i de Norske ligaene.

Lenke til kommentar

Flaut, rett og slett. Så ikke kampen, men har sett straffene, er vi virkelig så dårlig? Så også en KJEMPEsjanse Niang hadde 2 minutt før straffer, ingen bombe at han bommet. Noe må gjøres, men vet ikke hva. Viking Kan ikke ha det slik, de skal være i toppen hvert år..

Lenke til kommentar

Jeg er sånn passe fornøyd. Fornøyd med at viljen er der. Fornøyd at vi kommer til såpass mange innlegg. Fornøyd med at Peter Ijeh endelig springer i stedet for å stå i ro og se på. Vidar Nisja hadde et bra innhopp, og fra TV-en hørtes det ut som om det var mye trøkk på stadion.

 

Jeg er ikke fornøyd med: at vi slipper inn nok et mål på dødball. At vi ikke er farlige i boksen når vi kommer til innlegg. Alle feilpasningene. Og at Ødegaard prøver på den samme finta gang etter gang uten å lykkes, etter å ha klart det én gang.

Lenke til kommentar

I motsetning til de siste kampene, så var viking dårlige fremover. Produserte lite av sjangser, men scorte på en av de store. Tromsø hadde store deler av kampen, og kom på mange farlige raid på kantene, men kom aldri nære nok til å score. Uavgjort hadde vært et rettferdig resultat, men verden er jo som sagt ikke rettferdig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...