Gå til innhold

Viking FK tråd, for Viking fans!


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
0-3 nå. Har ikke sett hele kampen, men er Vålerenga så mye bedre? Det eg såg av første omgang vil eg si Viking var flere hakk bedre.

 

Vålrenga var ikke så mye bedre nei. Bare helt jævlig elendig av Viking, fy faen xD Mame Niang, tippeligaens dårligste spiller?

Lenke til kommentar

Vi spiller bedre enn Vålerenga. Vi har ikke marginer, akkurat som før i år, vi kunne ha stått med 9 poeng på de tre siste istedenfor et. Hva som må gjøres vet jeg ikke, men mål må da scores. Jeg er så skuffa at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre snart. Mulig vi kommer i nedrykksstriden i år som i 2006, men jeg tror vi redder plassen med god margin. Det kan ihvertfall bare gå oppover, selvom det er vanskelig kamp mot Aalesund neste runde.

Lenke til kommentar

Virker ikke ut som om noen forsterkninger kommer i sommer, utifra uttalelser. Økonomien strekker visst ikke så langt. Men kan vi ikke bare selge Niang, så kanskje vi har råd. Lurer på hvorfor han ble kjøpt inn. Beina kan ikke brukes til å spille fotball.

 

Edit: Må bare legge til at det er innkalt til ekstraordinært styremøte i Viking..

Endret av Bangern1991
Lenke til kommentar
Virker ikke ut som om noen forsterkninger kommer i sommer, utifra uttalelser. Økonomien strekker visst ikke så langt. Men kan vi ikke bare selge Niang, så kanskje vi har råd. Lurer på hvorfor han ble kjøpt inn. Beina kan ikke brukes til å spille fotball.

 

Edit: Må bare legge til at det er innkalt til ekstraordinært styremøte i Viking..

 

Er 100% enig med deg. Det eneste Niang kan rutte med er at han kan vinne en del baller fremme. Men når han ikke får til det heller så blir han bare springende som banefyll.

Gang på gang så er han i offside. Mottar han ballen fra midtbanen, så klarer han ikke å dempe, for så å legge tilbake. Ikke er han rask heller, så å gå på kryssere er jo ikke aktuelt.

 

Og det at folk nå ser på Ijeh som en mesias skjønner jeg virkelig ikke.

Han har ikke gjort noe ut av seg på over 1 år, så plutselig så scorer han og skal spille fast.

Høyland sammen med Fillo på topp tror jeg kunne vært med på å skape noe fremme.

Lenke til kommentar

Jeg mener Niang må ut, synes heller ikke Skogseid er god nok. Han er blitt flinkere til å sende pasningene tidligere, men synes det til tider er veldig skummelt da vi må forsvare oss på hans side. Synes kanskje en slik taktikk burde prøves:

 

---------------------Myhre--------------------

Aanestad----Steenslid--Soma----Bertelsen

-------------Soko----------Danielsen------------

Bjarnason/Nisja---Fillo------------Ødegaard

----------------Ijeh/Høiland---------------------

Lenke til kommentar

Både Rösler og Østenstad fikk fortsette. Var vel egentlig som forventet. Får håpe han for ordnet forsvaret litt også, Kan ta de tre av de senere hjemmekampene som eksempel, der Glimt hadde to sjanser og scorte to mål- Stabæk hadde to sjanser ogscorte to mål, Vålerenga hadde 4 og scoret 3 mål. Noe er feil i forsvarsrekka. Noe må da gjøres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...