Kriss^ Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Gojko Ivkovic, som har vært reserve for Viking litt, gikk på skolen min for 2 år siden Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ohhh, tøft. Du har vel ikke spilt fotball med ham? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 For det første, dette synes jeg var ufortjent. Synes vi hadde fortjent 3 poeng i dag. Men en ting jeg lurer på? Når skal vi ha marginene med oss? Nei, noe må gjøres nå. Kan ikke spille uavgjort mot Strømsgodset på hjemmebane. Kan heller ikke skryte av dommeren i dag. Utrolig dårlig, som nesten alle andre dommere i Norge. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Gah. Helvetes Godset. Jeg som skulle ut og feire seier og peke nese til RBK-supporterne >< Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Da ble ikke dagen perfekt likevel da. Ufortjent, men sånn er fotball. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Tror hvertfall ikke Myhre er veldig aktuell for landslaget. Hvorfor gjør han hele tiden sånne idiotfeil? Har vi ikke noe bedre? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Har nok ikke noe bedre, har riktignok ikke sett Kotenko. Men Myhre er ihvertfall bedre enn Nicht. Synes Austbø skulle ha blitt i Stavanger istedenfor å gå til Stabæk. Han hadde fått mye mer spilletid i Viking. Ufortjent at Stabæk får poeng i dag, hvor er marginene? Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Ufortjent at Stabæk får poeng i dag, hvor er marginene? Lenge siden de var i Stavanger i hvertfall.... Lenke til kommentar
Bister Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Sjansestatistikken på fotballxtra sier 13-2 til Viking. Det sier vel sitt at det er utrolig ufortjent at Stabæk får poeng. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Viking har over et dusin hjørnspark og får til mål på en. Klisjen "Corner er mål" kunne jo ikke være mer feil. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Nei, nå bør Viking snart ta en krisetelefon til Nevland. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Nå er jeg så lei av at vi ikke får som fortjent. Alle gutta legger ned en kjempejobb i dag. Skaper masse store sjanser, bommer på straffe. Fortjente MINST 1 poeng mot RBK i dag. Er lei av å bli skuffa nå........ Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Er lei av å bli skuffa nå........ 1+ er speechless nå, faen Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Blir blåst av for felling i 16 meterene mens det blir mål - > bommer på straffe Jarstein tabber seg, men redder skinnet på streken Ijeh blir avblåst for angrep på keeper. 3 nesten så nærme mål -> hva er oddsen? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Eneste er at det var ufortjent at Rosenborg får alle poengene. Dårlig straffe av Soma i går også, han har satt alle straffene utagbart i hjørnene sålangt. Er bare skuffa over at vi ikke en eneste gang i år har fått som vi har fortjent. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 (endret) Hardt å være Viking-supporter, ja. Men vi kan i hvertfall trøste oss med at spillet ikke er så ekstremt dårlig. Edit 1: Og at forsvaret fungerer bra. Edit 2: Og at Myhre spiller strålende. Edit 3: Og at Soko har vært god i de første kampene hans i blått. Edit 4: Og at Ijeh ligner mer og mer på seg selv. Edit 5: Og at Fillo fortsetter med det gode spillet sitt. Edit 6: Og at Høiland viser frem det gigantiske talentet sitt. Endret 25. mai 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Hardt å være Viking-supporter, ja. Men vi kan i hvertfall trøste oss med at spillet ikke er så ekstremt dårlig. Lerkendal er jo ikke den verste plassen å ikke ta poeng, men laget viste bra innsats i går! Hadde laget bare gjort like bra jobb på alle andre kamparenaer så kunne det jo blitt riktig så trivelig å vær viking gutt! Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Dere må jo klare å se at Rosenborg var bedre igår enn det Viking var. Det at dere ikke fikk mål i steden for straffe synes jeg var urettferdig for deres del men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå