Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Viking FK tråd, for Viking fans!

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser i så og si alle nettaviser i dag at Østenstad har vært i London og snakket med Nevland og Hodgson. De skal ha pratet om en eventuell overgang for Erik Nevland. Håper selvfølgelig at han kommer tilbake, men da føler jeg en anne spiss må ut, noe som antageligvis blir Ijeh. Jeg føler en må ut, ellers vil nok det ødelegge veldig for utviklingen til Høiland. Hva tror dere? Håper vi på å få nevland tilbake?

Lenke til kommentar

Nevland hadde det vært såpass moro å fått tilbake at jeg egentlig hadde gitt litt faen i hvem som forsvant, så lenge det ikke blir Høiland. :p

1-8 i cornere sier vel sitt. Fortjent ledelse til pause, selv om Sandefjord har hatt et par småsjanser de også. Nå må vi bare fortsette i samme spor og ikke la SIF få komme inn i kampen, så skal dette gå veien. Ellers morsomt at Landu Landu får en tippeligakamp fra start, ikke har han gjort seg bort heller.

Lenke til kommentar

Foruten en litt laber start kontrollerte Viking første omgang fullt ut, faktisk så bra at de ikke burde bli tatt så på sengen som de ble i andre.

Greit Sandefjord hadde marginene med seg, men de fortjente dem jo faktisk og, for det løfte de gjorde i pausen står det respekt av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...