Fin Skjorte Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Fulgte bare kampen fra tv2 fotballextra, men var det ikke Viking som hadde trykk for det meste i løpet av kampen? Lenke til kommentar
Eivind87 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Fulgte bare kampen fra tv2 fotballextra, men var det ikke Viking som hadde trykk for det meste i løpet av kampen? Jo, derfor var det ufortjent at BG fikk to trøstemål. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Gleder meg til å se den sjansestatistikken, burde gå i våres favør i stor grad. Andre Danielsen, Man of the March. Edit: 8-2 i sjanser sier vel sitt.. Endret 3. mai 2009 av Bangern1991 Lenke til kommentar
Bister Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Ser i så og si alle nettaviser i dag at Østenstad har vært i London og snakket med Nevland og Hodgson. De skal ha pratet om en eventuell overgang for Erik Nevland. Håper selvfølgelig at han kommer tilbake, men da føler jeg en anne spiss må ut, noe som antageligvis blir Ijeh. Jeg føler en må ut, ellers vil nok det ødelegge veldig for utviklingen til Høiland. Hva tror dere? Håper vi på å få nevland tilbake? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Nevland tilbake og Mame Niang kan vi gi fyken, herregud så dårlig han er. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Nevland tilbake er en evig drøm. Og det er lov å håpe at den drømmen går i oppfyllelse Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Nevland hadde det vært såpass moro å fått tilbake at jeg egentlig hadde gitt litt faen i hvem som forsvant, så lenge det ikke blir Høiland. 1-8 i cornere sier vel sitt. Fortjent ledelse til pause, selv om Sandefjord har hatt et par småsjanser de også. Nå må vi bare fortsette i samme spor og ikke la SIF få komme inn i kampen, så skal dette gå veien. Ellers morsomt at Landu Landu får en tippeligakamp fra start, ikke har han gjort seg bort heller. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Landu Landu har vært ganske god egentlig. Fortjent 0-1 til pause. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Landu Landu har vært god han ja Dette er bra, bare spille like bra som nå så skal dette gå veien. Som du sier D'Amico 1-8 i cornere sieer sitt Lenke til kommentar
Bister Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Blir snytt for scoring helt klart. Hadde endret kampbildet, og tror vi i tillegg hadde fått med oss et poeng. Synd at dommeren skal ødelegge. Dette ødela dagen. Synes Viking hadde fortjent et poeng! Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Foruten en litt laber start kontrollerte Viking første omgang fullt ut, faktisk så bra at de ikke burde bli tatt så på sengen som de ble i andre. Greit Sandefjord hadde marginene med seg, men de fortjente dem jo faktisk og, for det løfte de gjorde i pausen står det respekt av. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Håper Rösler gir seg med å spille 4-5-1. Jeg synes ikke Niang gjør seg som alene spiss. Noen som er enig? synes ikke han får til noe. Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg er enig i at Niang ikke burde spille alene på topp. Viking burde heller satse på en litt mer løpssterk person, som feks Høiland. Det aller beste hadde jo vert å fått Nevland tilbake Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Likte den ingripnen Rösler hadde. Når'n sparket ballen tilbake på banen Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Beste touch'n fra viking stallen i løpet av kampen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå