Bister Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) DETTE VAR DEILIG! Satser på at vi fortsatt er serieledere i morgenkveld. Utrolig bra kamp av alle i dag synes jeg. Viktig å vinne første kamp etter en så dårlig sesongoppkjøring. Niang, årets toppscorer? Foreløpig ser det bra ut, synes det offensive satt bra og de fleste visste hva de skulle gjøre så det ut til. Soko fikk jo også debuten sin, var ganske usynlig det han var innpå, men håper han er med fra start om ikke lenge Fornøyd Vikingsupporter her ihvertfall Endret 15. mars 2009 av Bangern1991 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Det er dere ikke RBK er foran pga alfabetisk rangering Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Bra levert av Viking, spesielt i de 20 første minuttene! Jeg er spesielt imponert over Fillo og Niang, tror de kan bli viktige for Viking fremover. Så er det bare et spørsmål om målene kom som følge av et krisedårlig Odd, et bra Viking-lag eller begge deler. Kampen mot LSK vil nok gi svar på dette! Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Thomas Pereira er en kjernekar! Vet nesten ikke om det finnes mer lojal spiller? For tredje året på rad ble Thomas Pereira vraket i serieåpningen. Det tenker veteranen minimalt på. – Det viktigste er at laget vant, og at vi fikk en god start. Det er ikke nødvendig å fokusere på min egen situasjon, sier Pereira til Rogalands Avis. RA Blir spennende for Rösler å møte Lillestrøm på Åråsen søndag! De gjorde 1-1 mot Stabæk som må jo anses å være et klart bedre lag enn Odd-Grenland, men Viking har selvtillit nå så kanskje 1-2 i blå favør? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hadde vært fint om de fortsetter med seier nå... Skal faktisk på Brann kampen på søndag. Vant noen billetter på jobben. Vanskelig situasjon, ønsker brann alt vondt, men liker igrunn stabæk mindre. Og når eg er på stadion så må eg vel nesten bare heie på Brann.... Bare så drit, for da blir det gullsnakk i Bergen igjen Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Alltid gøy å være på Brannkamper hjemme! God stemning! Uansett ingen fare for Viking i år om de plukker litt poeng i ny og ne! Lenke til kommentar
Bister Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hadde ikke gjort noe med seier nei Satser på å få kommet meg på Åråsen til søndag og at det blir en seier, har jo slitt der de siste årene. Men det snur i år Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Gleder meg som en liten unge. Første bortekamp er alltid spennendes. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Første bortekamp er alltid spennendes. Er ikke alle kamper i TL det? Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jo, de er vel egentlig det. Med mindre det er topp mot bunn, da blir det ofra bare kjedelig. Lenke til kommentar
NyG Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Noen som vet noe om start-11'eren? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Jeg har hørt at Ijeh skal spille for Niang. Hva slags piss er det? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Noen som vet noe om start-11'eren? Pleier ikke komme før rundt tre kvarter før kampstart, men Stavanger Aftenblad tipper denne startelleveren ut i fra treningen på fredag: Thomas Myhre - Trond Erik Bertelsen, Ragnvald Soma, Børre Steenslid, Håkon Skogseid – Alexander Ødegaard, Birkir Bjarnason, Andre Danielsen, Jone Samuelsen, Martin Fillo - Mame Niang. Altså de samme som startet mot Odd. Lenke til kommentar
NyG Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Ønsker helt klart Niang fremfor Ijeh. Jeg har ikke fulgt veldig godt med i vinter, men det jeg husker fra forrige sesong var at Ijeh fremsto som svært lat. Og det jeg så av Niang på søndag for en uke siden, ble jeg mektig imponert av. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Håper personlig på Niang fremfor Ijeh. Det gjenstår bare å se! Lenke til kommentar
Bister Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 1-1 er jo et greit resultat på Åråsen, har jo slitt der de siste årene. Er fornøyd med tanke på at dette er en av de vanskeligste bortekampene i Tippeligaen. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Ja, det er på Åråsen viking sliter. Fornøyd med 1-1. Fikk ikke med meg alle hendelsene, da. Familieselskap -.- Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Ikke akkurat festfotball på noen av lagene. Litt sånn "ferie" fotball, for håpe de tar seg opp igjen til neste kamp. Positivt: 1 poeng med oss fra Åråsen. Negativt: Fillo faller fortsatt like fort. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Noen som vet om Viking fortsatt kommer til å spille med Niang istedet for Ijeh? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå