AnewZ Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Hva skjer med Viking da? 3-0 til pause er jo sykt mtp. tidligere form på Viking. Veldig bra at de har lagt RBK kampen bak seg så tidlig. Synd jeg ikke er på kampen, men er klar for Pablo i kveld nå! Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Herregud så bra omgang. Fillo, Ødegaard, Niang, ja, alle spiller strålende. Til og med nyinnkjøpte Skogseid gjør det godt på høyrebacken. Nå gjelder det bare å holde nivået oppe og ikke la Odd komme til sjanser så kan andreomgangen bli meget hyggelig for oss Viking-supportere. Gjett hvem som leder serien? Endret 15. mars 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Vi? Åh, om bare RBK og Enga spiller uavgjort og slipper inn masse mål og får mange skadde og utviste spillere, så blir dette bra ^^ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Er ikke bra å håpe at andre lag får skader. Skam deg! Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Vi? Ding! Ding! Ten points for you. Endret 15. mars 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Andre som ser kampen på nett? TV2 sin sumo funker ikke her, ser på VG istedenfor nå. Andre som har det problemet? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg ser den på Altibox, ingen problemer her. Må si jeg ikke liker starten på andreomgang. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Odd kom plutselig hardt tebage igjen. Salvesen e kommentator på VG...ikje så dårli. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Salvesen e kommentator på VG...ikje så dårli. Han er kommentator her også. Må si jeg liker ham. Engasjert uten å være for subjektiv Endret 15. mars 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Kver einaste gong han seie at Ødegård e på sin favoritt posisjon så går det galt. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Wow, har gått glipp av alt for møje. Kom nettopp hjem. Lige stillingen, då. Har Viking spelt bra så langt, eller? Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 De fyste 20 min i fyste omgang va d fyr og flamme i viking Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Er ikke bra å håpe at andre lag får skader. Skam deg! Pff. Jeg har fått nok skader for å bo i Trøndelag og heie på Viking. Nå kan RBK få skader i stedet. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Eg bor i Grimstad nå....her e de frelst på Start...som alle vet e drid. Men det hjelpe ikje Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 De fyste 20 min i fyste omgang va d fyr og flamme i viking Typisk at eg går glipp av det, då. Ti minutt igjen nå. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Eg e fornøyd...selv om det ikje skjedde mye de siste 70 min så e eg fornøyd. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Neh, det eg fekk me meg va kjedelig, men eg sga absolutt ikkje klaga. Viking vant 3-0! Yeah! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Gratulerer med førsteplassen på tabellen! Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Så får me se om de greie å beholda an. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Morsom kamp. Vi eier dem totalt i førsteomgang, men det er jevnere i andreomgang. Alt i alt en fortjent 3-0 seier og samtlige presterer bra i dag. Men jeg må trekke fram Niang. Fantastisk deilig å ha en sånn bauta, ikke bare i motstanderens sekstenmeter, men i vår egen også. Har ikke tall på hvor mange cornere han klarerte. Ødegaard og Fillo spiller også en veldig god kamp, begge viser fram den eminente teknikken deres og herjer til tider med Odd-spillerne. Også gledelig at forsvaret holder nullen etter noen veldig usikre oppkjøringskamper. Skogseid spiller med stor ro og jeg glemte fort at dette var hans Tippeliga-debut. Nå er det bare å håpe på at det ikke blir tremålsseier mellom Rosenborg - Vålerenga og SIF - Brann, så vil vi faktisk lede Tippeligaen etter første runde. Endret 15. mars 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå