Bob Sacamano Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Bra nyhetar med nye spillere. Har vært litt skeptisk til om Sokolowski kan passe inn i Viking, selv om eg ikkje har nokon god grunn til det. Håpar eg tar feil. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Tror dette er en veldig god signering, akkurat som Viking har Soko vært den spilleren jeg har hatt mest lyst på. Han er ung og har mange gode år foran seg. Er den vi trenger på midtbanen som slår gode pasninger, og han er et arbeidsjern. Lenke til kommentar
NyG Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Jeg ble veldig glad når jeg hørte at Sokolowski var blitt vikingspiller, og han høres glad ut selv også, men er det noen som vett om Rösler har flere forsterkninger i planene sine? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Han ønsker seg vel enda en spiss og en høyreback tror jeg Lenke til kommentar
Bister Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Har vært mange gode nyheter for oss Viking-supportere nå i det siste. Sokolowski og Horn har kommet til klubben, og Ødegaard og Aanestad har signert nye avtaler i dag, 2 år for Aanestad og 4 for Ødegaard. Hva tror dere om dette? ^^ Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Begynte nesten å bli litt bekymret når det tok så lang tid før Ødegaard signerte, så godt å bli ferdig med det Ingen tvil om at han er en nøkkelspiller. Mangler egentlig bare en litt mer rutinert høyreback nå, selv om en spiss heller ikke hadde vært å forakte, pluss en litt mer stabil keeper. Nevland og Gustafsson er førstevalgene mine, i likhet med resten av fansen. Hadde vi fått de to hadde jeg blitt overlykkelig, men nå har Gustafsson gått til Red Bull Salzburg, så da er det bare Nevland igjen. Og med en gammel Viking-trener bak roret i Fulham er det (forhåpentligvis) ikke så veldig usannsynlig Har vanskelig for å se hvem vi kunne signert som høyreback. Veldig få av dem som er gode nok med norsk nasjonalitet, så det ser ut som vi må ut av landet for å finne noen som har holder ett godt nok nivå, men samtidig har en fornuftig pris. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hva skjer med Kaufmann? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Han ble sendt hjem til Tsjekkia pågrunn av at han krevde for mye i lønn. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Nok en gang har det skjedd mye i Viking, Pimpong har reist til Egypt for å diskutere kontrakt, Gaarde har skrevet under for Velje, Ross er/har vært på prøvespill for St. Johnstone. Og Uwe Rösler har skrevet ny kontrakt. Mye som skjer for tiden, tror dere det blir mange kjøp og salg videre? Selv tror jeg at en ny Høyreback kommer inn, og muligens en spiss. Kansje også en midtstopper kommer litt an på situasjonen rundt Soma. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Det må komme en spiss til iallefall. Nå forsvant jo Pimpong også, så er ikke mange alternativene igjen. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Også forresten, den nye drakten. Hva synes dere? Personlig synes jeg det er pener med mere mørkeblått slik Vikings farger egentlig er. Men likte ikke helt den Logica logoen på skuldrene. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Helt grei egentlig. De vi har hatt før syns jeg var finere. Hvis de hadde tatt bort Logica-reklamen hadde den blitt dobbelt så fin etter min mening. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Her var det lite aktivitet her Skal endelig back jakten lykkes? Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Dette kan faktisk gå veien. Jesper er klubbløs og vil til Viking. Han har sagt nei til proff i Nederland, han har god CV og Viking begynner å bli desperat. Om han viser at han kan spille fotball, da er han Viking-spiller på flekken! Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Flott om vi endelig får på plass en høyreback. Jo før, jo bedre. Usikker på hvor god han egentlig er, men han er ung og billig, så jeg er positivt til dette kjøpet inntil videre i hvertfall Lenke til kommentar
Bister Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Det er jo ikke mye å tape på å hente spilleren da han er gratis, kan jo være såpass heldige at han blir et av årets kjøp Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg kan ikke akkurat si at jeg er fornøyd med sesongoppkjøringen sålangt! Lenke til kommentar
Bister Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Sparer på formen til sesongstart Lenke til kommentar
MaX [NOR] Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg kan ikke akkurat si at jeg er fornøyd med sesongoppkjøringen sålangt! De har begynt å spøke på jobben med at "et kan bli en spennende sesong for Viking, ja når de ligger på kvalik plass hele sesongen". For håpe at det ikke blir så galt. Men hvorfor blir alle spillerene Viking kjøper alltid skadet etter 2-3 uker ett de har signert. Forhandler de med balltre ? På hvilken TV-kanal kan en få sett alle Viking kampene ? Eller blir det best å se alt på web på TV2 Sumo ? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Kan sees på VG, aftenbladet, Tv2 Sumo. De som har Altibox skal få se alle kampene i årets tippeliga gratis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå