Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Viking FK tråd, for Viking fans!

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Begynte nesten å bli litt bekymret når det tok så lang tid før Ødegaard signerte, så godt å bli ferdig med det :) Ingen tvil om at han er en nøkkelspiller.

Mangler egentlig bare en litt mer rutinert høyreback nå, selv om en spiss heller ikke hadde vært å forakte, pluss en litt mer stabil keeper. Nevland og Gustafsson er førstevalgene mine, i likhet med resten av fansen. Hadde vi fått de to hadde jeg blitt overlykkelig, men nå har Gustafsson gått til Red Bull Salzburg, så da er det bare Nevland igjen. Og med en gammel Viking-trener bak roret i Fulham er det (forhåpentligvis) ikke så veldig usannsynlig :)

Har vanskelig for å se hvem vi kunne signert som høyreback. Veldig få av dem som er gode nok med norsk nasjonalitet, så det ser ut som vi må ut av landet for å finne noen som har holder ett godt nok nivå, men samtidig har en fornuftig pris.

Lenke til kommentar

Nok en gang har det skjedd mye i Viking, Pimpong har reist til Egypt for å diskutere kontrakt, Gaarde har skrevet under for Velje, Ross er/har vært på prøvespill for St. Johnstone. Og Uwe Rösler har skrevet ny kontrakt. Mye som skjer for tiden, tror dere det blir mange kjøp og salg videre?

Selv tror jeg at en ny Høyreback kommer inn, og muligens en spiss. Kansje også en midtstopper kommer litt an på situasjonen rundt Soma.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Jeg kan ikke akkurat si at jeg er fornøyd med sesongoppkjøringen sålangt! :(

De har begynt å spøke på jobben med at "et kan bli en spennende sesong for Viking, ja når de ligger på kvalik plass hele sesongen". :nei: For håpe at det ikke blir så galt.

Men hvorfor blir alle spillerene Viking kjøper alltid skadet etter 2-3 uker ett de har signert. Forhandler de med balltre ?

På hvilken TV-kanal kan en få sett alle Viking kampene ? Eller blir det best å se alt på web på TV2 Sumo ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...