Bister Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Da er 2008 sesongen helt ferdig, hva tror dere skjer i vinterpausen? Hvem kommer inn hvem går ut? Både i Trenerteamet og i spillerstallen. Tror det burde kjøpes en ny spiller i hvert ledd. Håper på disse: Keeper: Andreas Lie Forsvar: Jørgen Horn, også en permanent høyreback må, pluss at Ross kansje reiser. Midtbane: Tomasz Sokolowski. Spiss: Helst en bakromsspiss, eller kansje Mame Niang i sammarbeid med Høiland. Hva tror folket? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Det viktigste er å få sikret kontrakt med de vi har på lån, nemlig Niang og Horn. Niang er fantastisk god i lufta og venstrefoten hans er meget farlig, spesielt på straffer. Horn kan bli den nye forsvarskjempen vår sammen med Steenslid. Synd å si det, men det ser ut som om dagene til Soma er talte, og for å være ærlig gjør deg meg ikke så veldig mye, så lenge vi får signert Horn. Deretter må vi få erstattet Stokholm. Et midtbaneanker er det vi er ute etter. Wehrman er en meget god kandidat, og min personlige favoritt, men jeg tviler på vi får ham. Derfor må vi kanskje til utlandet å se, eller bare til Oslo hvis Lyn ender opp i en divisjon under oss neste år. En keeper hadde heller ikke vært å forakte, da jeg ser på Myhres karriere som over. Nicht er for ustabil til å være ett førstevalg over en hel sesong, men han er veldig god når han har dagen. Vet ikke helt om noen som kan være aktuelle, Ramovic var jo linket til oss, og jeg sier ikke nei takk til ham, men etter det jeg forstod ville han ikke til Stavanger. Da må vi vel rette øynene mot utlandet å satse på at Østenstad og Rösler finner noe bra. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hva med å hente tilbake Iven Austbø? Han gikk fra Viking fordi han ikke ville sitte på benken, men det ble ikke mange kampene for Stabæk. Hent han tilbake igjen. Han var god nok når han var her. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Spørs om han vil selv, og hvilket nivå han er på etter en hel sesong på benken. Men han var meget god for oss før han gikk til Stabæk, så jeg vil gjerne se han i Viking-drakt igjen. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Iven Austbø hadde ikke vært meg imot, kjente det irriterte meg litt at han skulle miste plassen så lett da Myhre kom til klubben. Austbø er en god keeper og har mange gode år foran seg, spørs vel bare om Stabæk er villige til å slippe han. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Synes faktisk synd på Austbø som gikk glipp av seriegullet. Var vel de tre siste kampene det var planlagt han skulle få spille tid slik at han og kunne bli kreditert, men pga et plutselig jag mot slutten av tredje siste runde så kom han aldri innpå den kampen, og da var det for sent *edit: men jo austbø til viking! Endret 15. november 2008 av Montgomery Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Niang er fantastisk god i lufta og venstrefoten hans er meget farlig, spesielt på straffer. Jepp, er viktig at Viking får en spiss som kan score på straffer, hohoho. Fra spøk til revolver, Horn trenger kontrakt og et par nye spillere burde bli kjøpt inn. Sokolowzski fra Lyn er ikke et dårlig valg. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Niang er fantastisk god i lufta og venstrefoten hans er meget farlig, spesielt på straffer. Jepp, er viktig at Viking får en spiss som kan score på straffer, hohoho. Nå når Stokholm har forsvunnet trenger vi en sikker straffeskytter vet du Men den ene straffen (mot Stabæk tror jeg) Niang har tatt, var helt syk. Å være god til å ta straffer blir uansett en slags "bonus". Det er kvalitetene hans på banen, i selve spillet, som er hovedgrunnen til at jeg vil ha ham på permanent basis. Fra spøk til revolver, Horn trenger kontrakt og et par nye spillere burde bli kjøpt inn. Sokolowzski fra Lyn er ikke et dårlig valg. Får håpe dette ikke er sant da: Sokolowski på vei til VIF Lenke til kommentar
Bister Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Håpløst vis han går til erkerivalen til Lyn, da ber han jo om å bli hata Tror han vil få mer spilletid i Viking enn han vil i Vålerenga. Nå er han også inne i landslagsvarmen, så ingen dårlig spiller vi får vis han kommer. I tillegg til at han er gratis, utenom en muligens sign-on-fee. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Aanestad og Horn blir Viking-spillere Dagens gladnyhet. En talentfull, lokal høyreback og ett veldig stort stoppertalent. Nå gjenstår bare ny kontrakt til Niang og Ødegaard. Endret 17. desember 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Bare slett denne. Endret 17. desember 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
Bister Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Leste dette, gode nyheter. Håper Aanestad gjør det bra på høyreback og kan ta denne fast etterhvert, trenger lokale spillere Horn har vi jo sett hva kan og han har virkelig imponert meg. Ødegaard, en av fjorårets beste spillere på Viking, viktig signering Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Virkelig gøy med ødegård! Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Altså, Ødegaard har ikke signert ny kontrakt (såvidt jeg vet) hvis det var det noen her trodde. Grunnen til at jeg skrev "Og Ødegaard" var at det gjensto å signere ham og Niang Edit: Sånn nå er det litt mer forståelig. Endret 17. desember 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
Bister Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Han har ihvertfall fått et kontraktforslag Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Har han? Skulle ikke forundre meg om jeg ikke har fått det med meg, når jeg fant ut i dag at Niang hadde signert 3-års kontrakt Edit: Fant det. Endret 17. desember 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
Bister Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Ja, begynner å bli en stund siden de ble enige med Niang Så vis Ødegaard signerer er det vel bare Soma som ikke har skrevet ny kontrakt, noe jeg er litt mer usikker på om de burde gjøre..... Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Han har tapt seg litt i det siste, men er sikkert grei å ha som back-up. Lenke til kommentar
JohnHenrik Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Sokolowski te Viking!!!!!!!!!!!!!!!!!!! http://fotball.aftenbladet.no/eliteserien/article124971.ece Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Må si jeg er veldig usikker på om det er rett mann, men nå har vi i hvertfall fått på plass en erstatter til Stokholm, noe som var veldig viktig å få gjort. At han var bosman-spiller betyr vel at han kom nærmest gratis også, som ikke akkurat er en ulempe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå