Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Viking FK tråd, for Viking fans!

Shjatå

Anbefalte innlegg

Da er 2008 sesongen helt ferdig, hva tror dere skjer i vinterpausen? Hvem kommer inn hvem går ut? Både i Trenerteamet og i spillerstallen. Tror det burde kjøpes en ny spiller i hvert ledd. Håper på disse:

Keeper: Andreas Lie

Forsvar: Jørgen Horn, også en permanent høyreback må, pluss at Ross kansje reiser.

Midtbane: Tomasz Sokolowski.

Spiss: Helst en bakromsspiss, eller kansje Mame Niang i sammarbeid med Høiland.

Hva tror folket? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det viktigste er å få sikret kontrakt med de vi har på lån, nemlig Niang og Horn. Niang er fantastisk god i lufta og venstrefoten hans er meget farlig, spesielt på straffer. Horn kan bli den nye forsvarskjempen vår sammen med Steenslid. Synd å si det, men det ser ut som om dagene til Soma er talte, og for å være ærlig gjør deg meg ikke så veldig mye, så lenge vi får signert Horn.

Deretter må vi få erstattet Stokholm. Et midtbaneanker er det vi er ute etter. Wehrman er en meget god kandidat, og min personlige favoritt, men jeg tviler på vi får ham. Derfor må vi kanskje til utlandet å se, eller bare til Oslo hvis Lyn ender opp i en divisjon under oss neste år.

En keeper hadde heller ikke vært å forakte, da jeg ser på Myhres karriere som over. Nicht er for ustabil til å være ett førstevalg over en hel sesong, men han er veldig god når han har dagen. Vet ikke helt om noen som kan være aktuelle, Ramovic var jo linket til oss, og jeg sier ikke nei takk til ham, men etter det jeg forstod ville han ikke til Stavanger. Da må vi vel rette øynene mot utlandet å satse på at Østenstad og Rösler finner noe bra.

Lenke til kommentar

Synes faktisk synd på Austbø som gikk glipp av seriegullet.

Var vel de tre siste kampene det var planlagt han skulle få spille tid slik at han og kunne bli kreditert, men pga et plutselig jag mot slutten av tredje siste runde så kom han aldri innpå den kampen, og da var det for sent

*edit: men jo austbø til viking!

Endret av Montgomery
Lenke til kommentar
Niang er fantastisk god i lufta og venstrefoten hans er meget farlig, spesielt på straffer.

Jepp, er viktig at Viking får en spiss som kan score på straffer, hohoho.

Fra spøk til revolver, Horn trenger kontrakt og et par nye spillere burde bli kjøpt inn. Sokolowzski fra Lyn er ikke et dårlig valg.

Lenke til kommentar
Niang er fantastisk god i lufta og venstrefoten hans er meget farlig, spesielt på straffer.

Jepp, er viktig at Viking får en spiss som kan score på straffer, hohoho.

Nå når Stokholm har forsvunnet trenger vi en sikker straffeskytter vet du :p

Men den ene straffen (mot Stabæk tror jeg) Niang har tatt, var helt syk. Å være god til å ta straffer blir uansett en slags "bonus". Det er kvalitetene hans på banen, i selve spillet, som er hovedgrunnen til at jeg vil ha ham på permanent basis.

Fra spøk til revolver, Horn trenger kontrakt og et par nye spillere burde bli kjøpt inn. Sokolowzski fra Lyn er ikke et dårlig valg.

Får håpe dette ikke er sant da: Sokolowski på vei til VIF

Lenke til kommentar

Håpløst vis han går til erkerivalen til Lyn, da ber han jo om å bli hata :p Tror han vil få mer spilletid i Viking enn han vil i Vålerenga. Nå er han også inne i landslagsvarmen, så ingen dårlig spiller vi får vis han kommer. I tillegg til at han er gratis, utenom en muligens sign-on-fee.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...