Alkjeks Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Akk, ja... I dagens kamp mot Molde så vi iallefall et vikinglag som ville vinne. Og det var neimen ikke langt ifra. Utrolig surt. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Såklart de vil vinne. Generaltabbe av Myhre ødelegger, men Ross ødelegger også, han må klare å kontrollere temperamentet sitt. Men 3 mål skal holde til seier på hjemmebane, mere har jeg ikke å si......... Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Jeg har litt mer å si. Niang var god (tomålsscorer), Kaufman var god, Fillo var god, Stokholm var god, Samuelsen var god, Gaarde var god (mest på grunn av det fantastiske målet), Bertelsen var litt god, Ødegaard var litt god, Soma var litt god, Myhre var ikke så god. Har jeg glemt noen? Edit: Austnes var brukbar og Danielsen litt god. Endret 1. september 2008 av Aye Lenke til kommentar
Bister Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Enig i det du sier der, du glemte at Austnes gjorde det brukbart på høyreback i 2. omgang, Samtidig som Danielsen hadde et greit innhopp. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Så er det Brann-Viking på søndag. Noen med noen tanker omkring disse to lagene i full sportslig krise? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Så er det Brann-Viking på søndag.Noen med noen tanker omkring disse to lagene i full sportslig krise? Tror Viking går på en real smell mot Brann, trist. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Tror nok at Brann har minst sjanse for å komme dårlig ut av det. Tipper uavgjort eller et målsseier for bergenserne. Men det er på tide at viking faktisk tenner litt nå! Lenke til kommentar
Bister Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Påtide at de tenner ja, hadde vært deilig med en seier i Bergen, alltid nervøs forran disse bortekampene i bergen. Men håper det går bra til søndag, men tror nok ikke det blir noe mer enn ett poeng, husker jo åssen det gikk der i fjor.... Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Forrige Viking-kamp jeg var på var i Bergen i 2002. Viking lå under med to-null men reiste kjerringa og vant 3-2! Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Endelig gikk noe vår vei. Vi var ekstremt heldige som unngikk et tap. Det kunne fort sett stygt ut. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Ja, enig i at vi er heldige i dag, men en gang må jo vi være det også Nå begynner jeg å bli lei Nicht blir nervøs hver gang han går ut. Han lager sjanser ut av ingenting, håpløst, bruk heller Østbø. kjipt at Stokholm må stå over mot Stabæk kunne trengt han da.... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Austbø er da solgt til Stabæk ? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Forskjell på Austbø og Østbø Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Trodde bare Bangern var litt out of date .. Både Nicht og Myhre er klart bedre enn Østbø. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Må da være noen som er enige at Nicht lager sjanser ut av ingenting, det er jo direkte skummelt, men han skal ha for å vartet opp med to klasseredninger også da Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Enig med deg bangern, men kanskje det bedrer seg med mer kamptrening. Bortsett fra i begynnelsen av kampen, var han nokså solid og en av vikings beste spillere. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hva tror folket om kampen? Jeg frykter selv tap, men vi pleier jo å spille bra mot Stabæk, så blir spennende. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 4-0, herregud så hærlig! Skulle ønske jeg kunne hadde vært der. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Ai ai ai. Her gjør dere det virkelig pinlig for Stabæk! 4 - 0 bare til pause og greier! For en kamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå