Gå til innhold

Viking FK tråd, for Viking fans!


Shjatå

Anbefalte innlegg

En god kamp i dag. Mange positive overraskelser. Pereira f. eks., som bare hadde spilt 2 kamper som midtstopper på over 400 kamper for Viking, var veldig god. Landu Landu syntes jeg var god den lille tiden han var på og Høiland var farlig frampå et par ganger. Backene var bedre enn mot Vetra og spesielt Bertelsen syntes jeg bare har blitt bedre og bedre etter seriestart. Fillo gjør et par dårlige taktiske valg, men har mange farlige skudd.

 

Samme for meg om straffen og corneren ikke var rett idømt, vi var det beste laget og vant helt fortjent.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, helt fortjent seier, satt og så kampen med noen som heia på Lyn, og de sa Lyn var det beste laget, men jeg var ikke i tvil om at vi var de beste :p Forsvaret var veldig kompakt i dag, og tok det som var, synes vi skapte mye bra på kantene, og ikke minst Ijeh scoret! Herlig ^^

Lenke til kommentar

En god kamp var det absolutt. Stort steg opp for oss slik vi har spilt den siste tiden. Straffen var selvfølgelig ikke noe straffe, det så jeg klart allerede fra tribunen. Men vi får ta det med et smil og si at det veier opp for visse andre straffer vi har fått imot oss i år. ;) Corneren er jeg usikker på, men jeg synes da den var innom hånda til Gustafsson? Men det er mulig jeg tar feil, jeg har bare sett det én gang.

 

Ellers var det veldig positivt med tre unggutter på banen samtidig i dag i sluttminuttene - Høiland, som var veldig positiv, Landu Landu og Ulland Andersen. Lover bra. Jeg håper spesielt Tommy Høiland får mange flere sjanser, gjerne også fra start, nå som vi bare har Ijeh ellers på spissplassen. Han fortjener det slik han bøtter inn mål på andrelaget og slik han viste seg frem i dag. Konstant farlig med farten sin og jobber som en klegg og irriterer motstanderen.

Lenke til kommentar
En god kamp var det absolutt. Stort steg opp for oss slik vi har spilt den siste tiden. Straffen var selvfølgelig ikke noe straffe, det så jeg klart allerede fra tribunen. Men vi får ta det med et smil og si at det veier opp for visse andre straffer vi har fått imot oss i år. ;) Corneren er jeg usikker på, men jeg synes da den var innom hånda til Gustafsson? Men det er mulig jeg tar feil, jeg har bare sett det én gang.

 

Ellers var det veldig positivt med tre unggutter på banen samtidig i dag i sluttminuttene - Høiland, som var veldig positiv, Landu Landu og Ulland Andersen. Lover bra. Jeg håper spesielt Tommy Høiland får mange flere sjanser, gjerne også fra start, nå som vi bare har Ijeh ellers på spissplassen. Han fortjener det slik han bøtter inn mål på andrelaget og slik han viste seg frem i dag. Konstant farlig med farten sin og jobber som en klegg og irriterer motstanderen.

fantastisk kamp nå er vi tilbake med de gode resultatene

Lenke til kommentar

Det er vel ingen som har funnet ut av hvor kampen i kveld går hen på TV? Har så langt funnet ut at den av en eller annen grunn verken går på TV 2 eller TV 2 Zebra. (Sendte en ubetydelig treningskamp i går, men en livsviktig cup-kamp, den sender de ikke...) Har ikke fått med meg at den går på TV 2 Sport heller, og jeg gidder ikke å betale 100 kr for Sumo.

 

Edit: Når jeg gikk inn på den TV 2-menyen på Altibox, sto det at dette oppgjøret følger du direkte på Sumo, men så trykket jeg på Strømsgodset - Viking og der sto det noe sånt som at programmet ikke hadde startet enda. Håpet lever enda :)

Endret av Aye
Lenke til kommentar

Det er det samme som Lyse ja, har fra noen som formidler fra Lyse bare, men regner med det er det samme her også, bor 1 time fra Oslo så da :p Lyn er bedre enn Strømsgodset ja, men det er bortebane og kunstgress, men vis de taper kan vi ikke gå rundt å skylde på kunstgresset, kunstgress har vært i Tippeligaen så lenge nå at man må slutte å klage på det. Selvom jeg selv synes at fotball skal spilles på naturgress ^^

Lenke til kommentar

Det var ikke mye å rope hurra for dette, nei. Greit nok, vi spiller med halve laget i uvante posisjoner og sliter enormt med skader, ble ikke bedre av at selv reserven (Høiland) måtte gå av banen. Men at vi skulle bli så til de grader utspilt av Strømsgodset hadde jeg likevel ikke trodd. Og offensivt er vi helt forferdelige å se på.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Frustrerende å være Viking-supporter for tiden, ja. Vi gjør det jo helt elendig. Er ute av alt mange måneder før sesongen er over. Og vi taper mot drittlag på drittlag. Molde burde egentlig være overkjøring, men jeg er neimen ikke sikker på seier etter å ha sett hvordan vi presterer i de andre kampene. Nå var riktignok Honka-kampen faktisk ganske grei spillemessig, men hjelper ikke en dritt når vi setter én av 35 svære sjanser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...