Hewitt Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Det er dessverre bare sånn de er der borte. De eier ingen moral og fair play er antakelig noe de aldri verken har hørt om eller blitt undervist. De driter jo i det, hva annet skal de gjøre for å kunne vinne? Skal bli så forbanna herlig å være på stadion når idiotene gruses. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Myhre kaster jo ballen ut over sidelinja, så han skal jo ha den tilbake igjen i klypa. Litaueren slår jo bare ballen 100 % i riktig retning. Stakkars litaueren har vel ikke sett så mye av Myhre før og skjønte vel ikke at alt som går mot kassa hans er en 100 % sjanse. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Vil vel ikke kalle det å klinke ballen høyt opp mot målet (og ikke den retningen Myhre står mot heller) er det samme som å spille tilbake ... Idiotisk. Og hadde det ikke vært med vilje, hadde selvsagt litauerne vært sportslige og gitt Viking et mål slik at man startet på null igjen. Endret 18. juli 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Det var ikke en kompis-pasning for å si det sånn nei ;P Lenke til kommentar
iDude Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Fant denne via dagbladet: Slik skal fair play praktiseres Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Og han sprang godt mot linjen der! :!: Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Trist. Skikkelig trist. Nedrykk i år. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Det eneste positive for Viking per i dag er Lillestrøm.... Lenke til kommentar
Bister Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Kom akkurat hjem fra Stavanger etter å ha sett kampen, kjedelig at Viking skal tape hjemme nok en gang.... Tror ikke det blir nedrykk, men blir nok en plass midt på tabellen, safe serien og sats på cupene mener jeg, få inn en klassespiss som kan score mål gjennomsnittlig annenhver kamp eller oftere. Forhandlingene med Kienast har jo strandet, noe som ikke gjøre meg altfor mye, kjøp Ighalo, Mota eller Moldskred Lenke til kommentar
Bister Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Herlig med en seier nå, synes faktisk Gaarde greide seg ganske bra som midtspiss, scorte gjorde han også. Synes det er litt urovekkende at Steenslid er Vikings toppscorer. Men får de en ny spiss på plass satser jeg på at det ordner seg, har ikke hørt noe om noen nye spisser enda, men håper da de har noen på blokka. For en spiss må inn fortest mulig. Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Og Høiland fortsetter å bøtte inn mål på toerlaget. Skåret 2 til mot Nest-Sotra. Jeg synes han burde få sjansen snart i disse spissproblemstider. Lenke til kommentar
truls97 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Tror dere Viking holder seg i tippeligaen? klart viking holder seg Tror dere Viking holder seg i tippeligaen? klart viking holder seg jeg veldig viking fans bra at viking banka vetra 2-0 Lenke til kommentar
truls97 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Vet ikke om det er mange Viking fans her inne, så jeg laget en for å se Her diskuterer vi spiller- kjøp/salg, taktikker, kamper og alt som har med denne klubben å gjøre <{POST_SNAPBACK}> For å si det sånn: Flere som har prøvd å lage et vikingskip før, men den skuta sank etter ti minutter. Og slike ting som taktikker og kamper er vel totalt ukjente ting for en klubb som viking. Kort og greit; VIKING SU-UUU-UGER! kort og gret du SU-UUU-UGER! din idiot ost. viking er best ingen protest den som står i mot er en idiot og får inn stor bot Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Hvorfor i all verden quoter du 2 år gamle innlegg, Truls97? Viking vant 2-0 over Vetra i går og er dermed videre til neste runde. Første omgangen var bra, andre omgangen ikke fullt så bra. Heldigvis holdt det til avansement, til tross for at Vetra ikke var direkte ufarlige de siste 20 minuttene. Ostap (eller hva han nå het) ble som ventet, pepet på hver gang han fikk ballen, selv om det var bare en en-touch-sentring til en medspiller. Ikke spilte han spesielt bra heller. Han ble byttet ut i pausen, så vi slapp heldigvis å pipe på ham hele kampen. Stokholm utmerket seg naturlig nok med 2 mål, men også Soma syntes jeg spilte bra. (Det var jo etter at han ble byttet ut at Vetra kom til de fleste målsjansene sine.) Til slutt må jeg si at jeg er overrasket over det ikke var flere enn ca 5600 (?) på en veldig viktig UEFA-cup-kvalikk-kamp, selv om det var gratisbilletter. Endret 1. august 2008 av Aye Lenke til kommentar
Bister Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Ja, litt skuffende at det ikke kommer fler. Men avansement ble det møter Honka i neste kvalikk runde, var jo det antatt dårligste laget i trekningen vår, så jeg er ikke annet en forønøyd, bortebane først også Er litt redd med tanke på søndagens kamp mot Lyn har kun tre forsvarspillere igjen i troppen for øyeblikket. Blir også spennende å se hva Viking gjør på transfer markedet, en spiss må vi ha, men leste på Viking-bloggen her om dagen, det le nevnt at Austnes kansje kunne prøve seg som spiss en stund, tror han kunne passet bra, en slags Moldskred. Men Ijeh er forhåpentligvis på bedringens vei, så får vi se hva de gjør i Viking fremover Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Er litt redd med tanke på søndagens kamp mot Lyn har kun tre forsvarspillere igjen i troppen for øyeblikket. Syntes Nisja var bedre enn Ross i går, så jeg håper på en forsvarsfirer bestående av Nisja, Steenslid, Klingbeil og Bertelsen. Blir også spennende å se hva Viking gjør på transfer markedet, en spiss må vi ha, Det syntes jeg også. Derfor uroet det meg litt å lese dette: - Ikke sikkert vi kjøper noen men leste på Viking-bloggen her om dagen, det le nevnt at Austnes kansje kunne prøve seg som spiss en stund, tror han kunne passet bra, en slags Moldskred. Men Ijeh er forhåpentligvis på bedringens vei, så får vi se hva de gjør i Viking fremover Austnes kunne ha passet som spiss, men vi må huske på at vi har en Tommy Høiland som venter på Tippeliga-fotball. Syntes han burde få sjansen en gang, og hva passer bedre enn nå, når vi har en liten spisskrise i Viking. En hel kamp er kanskje litt for mye for ham, men en halvtime på slutten av en kamp syntes jeg han kunne ha fått. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Ja, er helt enig i at Tommy Høiland burde fått spille, han scorer jo i fleng på 2. laget og JET turneringen. Klingbeil er jo ikke i Viking lenger, han har reist til Tyskland, siden kontrakten hans går ut i dag 1. august. Så han får ikke spilt i midtforsvaret desverre... Lenke til kommentar
Bister Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Håper på dette laget i morgen: --------------------Myhre------------------------ --Nisja/Austnes--Steenslid--Landu Landu--Bertelsen-- ------------Samuelsen--Stokholm------------------------ --Nisja/Austnes/Ulland---Fillo---------------Ødegaard-- -----------------------Høiland----------------------------- Håper Viking går ut i morgen og virkelig vil noe, samtidig som de kansje kan overaske Lyn litt og ta de på senga med noen innøvde dødballer o.l Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Klingbeil er jo ikke i Viking lenger, han har reist til Tyskland, siden kontrakten hans går ut i dag 1. august. Så han får ikke spilt i midtforsvaret desverre... Jeg kom på det etterpå, så da blir det vel enten Landu Landu eller kanskje Stokholm på den ledige stopperplassen. På en annen side, er Stokholm utrolig viktig å ha på midtbanen, så da blir det vel mest sannsynlig Landu Landu. Håper på dette laget i morgen: --------------------Myhre------------------------ --Nisja/Austnes--Steenslid--Landu Landu--Bertelsen-- ------------Samuelsen--Stokholm------------------------ --Nisja/Austnes/Ulland---Fillo---------------Ødegaard-- -----------------------Høiland----------------------------- Enig med laget ditt hvis vi tar Nisja på høyrebacken og Austnes på kanten. Hvis Austnes ikke har dagen i morgen (merkelig ordvalg, men du fatter sikkert hva jeg mener), tar Gaarde over. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Ja, enten Gaarde eller Ulland Andersen kan komme inn vis Austnes ikke får til noe, men synes han var positiv mot Aalesund. Men tror nok Gaarde tar høyrekanten og Ijeh som midtspiss. men håper på det laget jeg skrev lenger opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå