Bister Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 for det første, genialt at rosenborg tapte Men Kienast har ikke imponert meg så veldig, går mye i offside og scorer lite mål, men kan hende han blir bedre med bedre spillere rundt seg, men tror ikke han er helt den spilleren som passer i Viking. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Han har ikke imponert meg i den ene kampen jeg har sett av ham. Brenner utrolig mange sjanser. Vi trenger en som scorer på 100% sjanser, noe Kienast ikke gjør. Endret 9. juli 2008 av Aye Lenke til kommentar
MaX [NOR] Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 for det første, genialt at rosenborg tapte Men Kienast har ikke imponert meg så veldig, går mye i offside og scorer lite mål, men kan hende han blir bedre med bedre spillere rundt seg, men tror ikke han er helt den spilleren som passer i Viking. På TV2's spillerbørs er han nest dårligst av de som har spillt 2/3 av kampene: link her: http://tv2.no/jsport/element.do?cmd=player...mp;seasonId=330 Lenke til kommentar
Bister Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Vis man også ser på resten av statistikken er den ikke så veldig imponerende, mulig Rösler kan få fiksa litt på han men han har tilgode å imponere meg ihvertfall. Edit: Synes faktisk at Viking burde prøvd seg på Morten Moldskred, vil heller ha en slik spiss en en stor kraftig spiss... Endret 9. juli 2008 av Bangern1991 Lenke til kommentar
MaX [NOR] Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Vis man også ser på resten av statistikken er den ikke så veldig imponerende, mulig Rösler kan få fiksa litt på han men han har tilgode å imponere meg ihvertfall.Edit: Synes faktisk at Viking burde prøvd seg på Morten Moldskred, vil heller ha en slik spiss en en stor kraftig spiss... Ser at viking har prøvet å kjøpe Oliver Ocean fra Lillestrøm, men har heldigvis fått nei. Lurer litt på hva de tenker på i viking. Ny beck har signert og bestått medisinsk test for viking. Klingbeil har dermed spilt sin siste kamp for viking tror jeg. Da spørs det om det blir Kaufman eller Ross som spiller kamper fra 1 august. http://fotball.aftenbladet.no/eliteserien/article112595.ece Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Kaufman? Noen som har sett noe av ham. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Occean ja, hva skal man si ikke den spilleren jeg liker best akkurat, men kommer han så kommer han... Kaufman har jeg ikke sett spille, men blir spennende, Klingbeil fikk ikke kontrakt og forlot klubben den 1. juli. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Occean ja, hva skal man si ikke den spilleren jeg liker best akkurat, men kommer han så kommer han... Akkurat det samme som jeg syntes, men så er han jo vant til Tippeligaen så det er på en måte sikrere å kjøpe ham enn en fra f.eks. den latviske ligaen. Kaufman har jeg ikke sett spille, men blir spennende, Klingbeil fikk ikke kontrakt og forlot klubben den 1. juli. 27-åring ut. 23-åring inn. Han kan umulig være dårligere enn Klingbeil så jeg er veldig positiv til dette kjøpet Spørsmålet er om han går rett inn i startellveren. Endret 10. juli 2008 av Aye Lenke til kommentar
Bister Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Ja, regner nok med at Kaufman er bedre enn Klingbeil skal ikke mye til det så da.. Occean er vant til tippeligaen ja, og han scorer jo fler mål enn f.eks Kienast gjør, så sånn sett vil jeg heller ha Occean enn Kienast. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 (endret) Ny kamp mot Stabæk i dag, håper på en sterk borteseier i en av Tippeligaens vanskeligste bortekamper. Har på følelsen at det blir en uavgjort som ikke er noe dårlig resultat på Nadderud heller, Viking må ha en trepoenger i dag, selvom tippeligaen fortsatt er jevn, men da er vi med for alvor igjen. Håper vi får se vi greier å ta ut Alanzinho, Nannskog og Pall Gunnarson av kampen, greier vi det kan dette bli en riktig så fin kveld Rösler lyktes jo med å ta de ut av kampen i fjor høst på hjemmebane og i kampen på La Manga i vinter. Annan er jo også suspendert, noe som er positivt for oss, han har vært vanvittig god i anker rollen i Stabæk i år. Hva tror dere om kampen i kveld på Nadderud? Endret 13. juli 2008 av Bangern1991 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Jeg er langt ifra optimistisk, borte mot Stabæk tror jeg faktisk er den vanskeligste kampen i hele ligaen i år. Vi kan bare glemme poeng om vi ikke greier å ta Alanzinho, Gunnarsson og Nannskog ut av alt som kan bli farlig. Det er noe som er nødt til å sitte. Og så må både Ødegaard, Fillo og de andre som spiller offensivt ha dagen og sette sjansene vi får. Men Stabæk er på en liten formsvikt nå, og Tromsø greide jo å slå dem på deres hjemmebane, så ingenting er umulig, men det krever en veldig god kamp av oss. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Ja, ingen tvil om at vi må begynne å sette sjansene nå og få finspillet til å sitte, Gaarde synes jeg har vært for treig med ball og bruker altfor mange touch. Hvorfor ikke prøve Austnes? Blir også spennende å se hvem Rösler velger av Filli og Velicka som spiss. Lenke til kommentar
MaX [NOR] Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Ja, ingen tvil om at vi må begynne å sette sjansene nå og få finspillet til å sitte, Gaarde synes jeg har vært for treig med ball og bruker altfor mange touch. Hvorfor ikke prøve Austnes? Blir også spennende å se hvem Rösler velger av Filli og Velicka som spiss. Uavgjort ! Som spådd. Fillo som spiss og Austnes inn for en skadet Ødegård. Men utrolig dårlig kamp både av Viking og Stabæk. 2 sjanser i hele kampen for delt på 2 lag. Det eneste positive jeg var Ullan Andersen som kom inn for Austnes. Sistnevnte kan gis bort for en pakke glansbilder. Viking har ikke sjanse på medaler hvis ikke Ijeh er skadefri er min konklusjon. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Må ihvertfall ha en ny spiss, som scorer jevnt. Må også ha noen seiere nå for å melde oss på i kampen om medaljene, nå er jo sesongen halvt ferdig, så da må vi ha seiere utover, er ikke langt opp nå heller egentlig. Alt er mulig Lenke til kommentar
MaX [NOR] Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Må ihvertfall ha en ny spiss, som scorer jevnt. Må også ha noen seiere nå for å melde oss på i kampen om medaljene, nå er jo sesongen halvt ferdig, så da må vi ha seiere utover, er ikke langt opp nå heller egentlig. Alt er mulig Ser at aftenbladet tipper Kienast koster Viking 5-6 millioner. Håper han kan skåre litt flere mål for viking enn det han har gjort for de andre klubbene han har spilt for. Men når jeg ser på hele statistikken han er den ikke så dårlig som jeg først trodde. http://en.wikipedia.org/wiki/Roman_Kienast http://www.euro2008.uefa.com/tournament/pl...9836/index.html I morgen er det kvalik kamp for Viking mot FK Vëtra. Det må bare bli borte seier. Alexander er iallfall tilbake, men det er uvvist hvem som skal spille spiss. http://en.wikipedia.org/wiki/Vetra Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Er ikke superpositiv til et Kienast-kjøp, men man kan vel ikke gjøre stort annet enn å stole på de vet hva de gjør og håpe han presterer godt. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Gud jeg håper dere gruser idiotene fra Litauen noe så til de grader i returoppgjøret. http://www.dagbladet.no/sport/2008/07/17/541101.html Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Synd det tapet mot votra/vaster eller hva det var. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Det er det dummeste målet jeg har sett noen gang. Målet til Vetra At noen kan være så blottet for regler kan jeg ikke skjønne, men mulig man må regne med å møte juksemakere når man reiser ut i Europa for å spille kamper. Regner med at vi gir dem juling da de kommer til Viking Stadion 31 Juli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå