Gå til innhold

Viking FK tråd, for Viking fans!

Shjatå

Anbefalte innlegg

Vi tjener 5 millioner raske kroner i forhold til hva vi kjøpte ham for, og sånn sett har jo Velicka vært en kjempeinvestering. :p

Han har jo scoret et par viktige mål i tillegg så han har jo bidratt både sportslig og økonomisk :p

Jeg er litt skuffet over hva han har prestert, synes ikke han har vært så god som forhåpningene var, men han har spilt greit, scoret et ok antall mål og han burde jo også fått lenger tid på seg til å vise hva han kan.

Er enig i det, men selv om han ikke har levd opp til forventningene vil ikke anse han som noe bomkjøp.

Med Ijeh tilbake tviler jeg på at Velicka hadde startet fast. Så jeg tror det er et lurt salg, men jeg håper vi henter inn en god erstatter da, for vi trenger flere gode spisser enn Ijeh.

Som jeg har sagt før, 10 millioner for et "andre"-valg er mye penger og slik jeg ser det en veldig bra deal.

Endret av Aye
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er Peter Abelsson og Rène Klingbeil ferdig i Viking, ingen av de får ny kontrakt med Viking. Mens kontraktsforhandlingene med Stokholm og Soma tas opp igjen til høsten antageligvis.

Synes det er like greit at Klingbeil og Abelsson drar, få inn en ny høyreback for klingbeil og kjøp Horn så er jeg fornøyd :)

Lenke til kommentar
skal holde til en spiss som holder klasse det :) som sagt håper jeg på en bakromsspiss ^^

Er det spisser i 1 divisjon som kunne ha vært aktuelle for Viking ?

Med 10 mill burde viking få en brukbar stopper og en nummer 2 spiss !

Endret av MaX [NOR]
Lenke til kommentar
Du får tillogmed en billigere nordmann for den summen

Noen forslag?

Tja, har jo Mounir Hammoud på Bodø Glimt, så jo at han hadde god kontroll på Ødegaard i kampen mot de, og hadde også tilogmed større fart enn Ødegaard.

er vel den jeg kan komme opp med akkurat nå :p

Håper da ikke vi kjøper noe fra Randaberg, vis det er noe mellom Viking og Randaberg er det nok andre veien :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hallo, noen her som har erfaringer med å bestille billetter til kamp på Viking Stadion på internett? Hadde tenkt meg på Viking Rosenborg den 23 Juli. Noen som vet om man får de i posten eller åssen det virker? :)

Edit: fant ut at de må hentes i Viking butikken på Viking Stadion, men skal nok innom der uansett så da :p

Endret av Bangern1991
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

I dag (nå) så spiller RBK-HamKam og kanskje Viking nye spiss Kienast. Spennende å se hvordan han gjør det i den kampen. :hmm: Og som alltid:

På en bra dag taper RBK :new_woot:

Fikk ikke sett mye av Kienast, oppsummering av han 6 innvolveringer i første omgang 2 støtte pasninger og 3 offside. Mye løping uten ball, og omtrent det samme i 2 omgang. Ble ikke imponert av det han gjorde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...