D'Amico Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Vi tjener 5 millioner raske kroner i forhold til hva vi kjøpte ham for, og sånn sett har jo Velicka vært en kjempeinvestering. Han har jo scoret et par viktige mål i tillegg så han har jo bidratt både sportslig og økonomisk Jeg er litt skuffet over hva han har prestert, synes ikke han har vært så god som forhåpningene var, men han har spilt greit, scoret et ok antall mål og han burde jo også fått lenger tid på seg til å vise hva han kan. Er enig i det, men selv om han ikke har levd opp til forventningene vil ikke anse han som noe bomkjøp. Med Ijeh tilbake tviler jeg på at Velicka hadde startet fast. Så jeg tror det er et lurt salg, men jeg håper vi henter inn en god erstatter da, for vi trenger flere gode spisser enn Ijeh. Som jeg har sagt før, 10 millioner for et "andre"-valg er mye penger og slik jeg ser det en veldig bra deal. Endret 12. juni 2008 av Aye Lenke til kommentar
Bister Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 ja, disse pengene burde Østenstad bruke smart, kansje få en høyreback og en spiss for pengene. Håper å kjøpe norkst grunnet alle utlendingene som er i troppen Lenke til kommentar
Bister Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Da ble det til at Andrius Velicka, men han har visst ikke spilt sin siste kamp, han skal visst spille noen fler før han stikker. Så nå gleder jeg meg bare til å høre eventuelle erstattere Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Velicka klar for Rangers Avtalen skal etter det Aftenbladet.no erfarer, være verd ti millioner kroner. Da var han solgt. Egentlig like greit. Vi fikk jo en del cash for ham som jeg tror skal dekke en erstatter. Nå blir det spennende å se hvem det blir, da Lenke til kommentar
Bister Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 skal holde til en spiss som holder klasse det som sagt håper jeg på en bakromsspiss ^^ Lenke til kommentar
Bister Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Da er Peter Abelsson og Rène Klingbeil ferdig i Viking, ingen av de får ny kontrakt med Viking. Mens kontraktsforhandlingene med Stokholm og Soma tas opp igjen til høsten antageligvis. Synes det er like greit at Klingbeil og Abelsson drar, få inn en ny høyreback for klingbeil og kjøp Horn så er jeg fornøyd Lenke til kommentar
MaX [NOR] Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) skal holde til en spiss som holder klasse det som sagt håper jeg på en bakromsspiss ^^ Er det spisser i 1 divisjon som kunne ha vært aktuelle for Viking ? Med 10 mill burde viking få en brukbar stopper og en nummer 2 spiss ! Endret 17. juni 2008 av MaX [NOR] Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Yes! Endelig kvitt Klingbeil. Hvis vi kjøper Horn + han svenske fyren i GIF Sundsvall (?) så er jeg fornøyd. Endret 17. juni 2008 av Aye Lenke til kommentar
Bister Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 ja, Lustig er en spiller jeg gjerne hadde sett i Viking Er ikke så oppdatert på spillere i Addecoligaen men Cato Hansen på Bryne skal være en lovende spiller.. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Lustig var navnet, ja. Litt dumt at han ikke er norsk, men han er jo ung og sikkert ikke så superdyr. Noen som har sett ham spille? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Har ikke sett ham spille, er jo bare 21 år, men GIF Sundsvall har sagt de ikke kommer til å slippe han for under 10 mill. mener jeg å ha lest, noe som er altfor dyrt for en 21 årig høyreback fra Sverige. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) http://fotball.aftenbladet.no/eliteserien/article108883.ece GIF Sundsvall tviler på at de aksepterer et bud på under 10 millioner kroner for Mikael Lustig. Hmm... Det ble plutselig veldig dyrt. Er usikker på om at han er noe for oss, i og med at jeg ikke har sett ham spille. Han er jo bare 21 år, men blir kanskje litt for dyr? Endret 17. juni 2008 av Aye Lenke til kommentar
Bister Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Ja, jeg mener det er for dyrt for en høyreback som bare er 21 år. Du får tillogmed en billigere nordmann for den summen, så da synes jeg de burde gå for et annet alternativ sålenge han ikke er utrolig god. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Du får tillogmed en billigere nordmann for den summen Noen forslag? Lenke til kommentar
MaX [NOR] Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Du får tillogmed en billigere nordmann for den summen Noen forslag? Er det noen brukbare spillere på Randaberg som Viking kan bruke. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Pleier vel egentlig å være omvendt... Lenke til kommentar
Bister Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Du får tillogmed en billigere nordmann for den summen Noen forslag? Tja, har jo Mounir Hammoud på Bodø Glimt, så jo at han hadde god kontroll på Ødegaard i kampen mot de, og hadde også tilogmed større fart enn Ødegaard. er vel den jeg kan komme opp med akkurat nå Håper da ikke vi kjøper noe fra Randaberg, vis det er noe mellom Viking og Randaberg er det nok andre veien Lenke til kommentar
Bister Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Hallo, noen her som har erfaringer med å bestille billetter til kamp på Viking Stadion på internett? Hadde tenkt meg på Viking Rosenborg den 23 Juli. Noen som vet om man får de i posten eller åssen det virker? Edit: fant ut at de må hentes i Viking butikken på Viking Stadion, men skal nok innom der uansett så da Endret 27. juni 2008 av Bangern1991 Lenke til kommentar
MaX [NOR] Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 I dag (nå) så spiller RBK-HamKam og kanskje Viking nye spiss Kienast. Spennende å se hvordan han gjør det i den kampen. Og som alltid: På en bra dag taper RBK Lenke til kommentar
MaX [NOR] Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 I dag (nå) så spiller RBK-HamKam og kanskje Viking nye spiss Kienast. Spennende å se hvordan han gjør det i den kampen. Og som alltid: På en bra dag taper RBK Fikk ikke sett mye av Kienast, oppsummering av han 6 innvolveringer i første omgang 2 støtte pasninger og 3 offside. Mye løping uten ball, og omtrent det samme i 2 omgang. Ble ikke imponert av det han gjorde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå