D'Amico Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Jeg har større tro på at sandnes klarer seg i Adeccoligaen, en at viking rykker ned. Mister tiliten til dem slik dem spiller nå. Fixed Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Jeg har større tro på at sandnes klarer seg i Adeccoligaen, en at viking rykker ned. Mister tiliten til dem slik dem spiller nå. Fixed hehe Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Vel, det var det... 0-2 mot rbk... Så ikke kampen, men så foranledningen til den første straffen og dårlig dømt. Og igjen så er det idioti som gjør at viking ikke holder tritt... samme som da forsvaret stod med ryggen til ballen da brann tok et kjapt frispark sist runde.... Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Så hele kampen, og den første straffen var selvsagt horribelt idømt etter filming, men vi skal ikke legge all skyld på dommeren. Viking hadde flere forsvarsfeil, og de scoret ikke på de få sjansene de hadde. Synes det var en skuffende kamp i dag. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Pelu innrømmer at det var feil idømt, og sier at han mistet balansen. Det skjer ofte, andre plasser enn foran mål og, og her er det kun Hauge som skal ha skyld synes jeg. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Sa han det umiddelbart, eller etter kampen? Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Sa det etter kampen ja etter hva jeg har hørt. Og man kan heller ikke si at han skulle sagt det akkurat der og da. Det er det ingen fotballspillere på seriøst nivå som gjør. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Og man kan heller ikke si at han skulle sagt det akkurat der og da. Det er det ingen fotballspillere på seriøst nivå som gjør. Ser den, men da kunne man snakket om innrømmelse. Å være enig med feil dømming etterpå er ikke store bragden når selve situasjonen er uomtvistelig i etterkant. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Esten O. Sæther kommenter straffen på db.no - Jeg var i ubalanse og falt. Dommeren gjorde feil, sa han [Pelu - min anmerkning].Nei, det var du som gjorde feil; John Pelu, og det burde du vært kar til å fortelle på banen. Lenke til kommentar
MaX [NOR] Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Men hvis vi ser bort fra straffe tabben så skaper Viking veldig få sjanser. En god sjanse var alt jeg så, men når Viking bare spiller med 1 spiss og satser bare på for forvarspill kan vi nok forvente noe mer. Ønsker ang filmingen: 2 kampers karentene på Rune Hauge og Pelu, men det har nok ikke fotballforbundet mot til å gjennomføre. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Nei det er vel ikke vanlig å gjøre det. Har ikke sett at det har blitt gjort før heller. Kan vel si det sånn at den situasjonen som var igår veier opp, og mer enn det, mot denne: http://uk.youtube.com/watch?v=bnVu4GzJ55E Endret 2. juni 2008 av Oppslagsverk Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Å forsvare en filming med en annen ... ja, det er ikke akkurat rart at filming blir en større og større del av fotballen. Og nei, vi spilte ikke bra i går og egentlig fortjente vi å tape. Men måte det skjer på gjør meg oppgitt. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Å forsvare en filming med en annen ... ja, det er ikke akkurat rart at filming blir en større og større del av fotballen. Og nei, vi spilte ikke bra i går og egentlig fortjente vi å tape. Men måte det skjer på gjør meg oppgitt. Vi spilte kanskje ikke bra, men den filminga, skulle ha gitt Pelu gult kort, og så bli sendt i dusjen for sitt 2. gule kort. Og da hadde det heller ikke blitt mål, samt vi skulle spilt 11 mot 10. Så jeg kan si med 100% sikkerthet at kampbildet hadde blitt noe helt annet resten av kampen vis utfallet hadde blitt riktig Lenke til kommentar
1r9b1k7 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Du så kampen ja? Hadde alt vært riktig hadde Pelu hatt ett gult kort. (Siden hans første også var feil idømt). Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Vet noen hvordan det gikk mot SIF i dag? Edit: Fant det ut selv. 2-0 til Viking. Noen som så kampen og kan fortelle litt hvordan Viking spilte? Endret 4. juni 2008 av Aye Lenke til kommentar
Bister Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Ble 2-0 ja, scoringer av Fillo og Velicka Lenke til kommentar
MaX [NOR] Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Hvordag går til helga i kampen mot tabell 2er Bodø-Glimt ? Status før runden: Rösler har reist hjem til Tyskland etter sin fars død. Gunnar Halle har karantene. Myhre har karantene. Soma har karantene. Jørgen Horn er skadet etter cupkampen og er tvilsom til kampen. Alternativ på stopperplassen: Kleibel. eller unggutten Ivkovic. Roger Nilsen får hovedansvaret på/over sidelinjen. Nå som Tom Nordli er ledig, kan vi bruke han som psykologi og få inn noe Pepptalk for litt sløve Viking spillere i sommer puasen. . Endret 6. juni 2008 av MaX [NOR] Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Nå som Tom Nordli er ledig, kan vi bruke han som psykologi og få inn noe PeppPisk for litt sløve Viking spillere i sommer puasen. Fixed Uansett ikke beste utgangspunktet nei, men er hjemme tross alt.... NT har dette som odds da; H 1,65 - U 3,15 - B 3,95 Kanskje sette litt penger på B/G så blir det opptur uansett(!) Lenke til kommentar
Bister Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Utrolig godt med en seier i dag over Glimt, herlig tenkt av Velicka da de fikk straffen Fullt fortjent seier i dag med mye hard jobbing. Fillo skulle ikke hatt det gule kortet, men han må da stå over neste kamp mot Lyn, tror nok vi klare oss uten han i denne kampen, selvom han er en herlig spiller. Grattis alle Viking fans 5. Plass ser bedre ut en en 9. ihvertfall Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Er enig i det du sier der. De 3 poengene var det viktigste i dag for å få litt selvtillit før sommerpausen. Viking pleier jo å spille best på høsten så hvis vi får litt boost av dette så skal vi ikke avskrive gullet helt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå