Tatt av vinen Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Så hva skjer med keiko da? Tror han stikker nå jeg! 7284287[/snapback] Keiko? Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Tom Nordlie blir ofte kalt keiko som var navnet på fisken i slipp willy fri filmene Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Synd Men vil vi egentlig ha keiko nå? føler at han har ført viking litt bak lyset... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Skal ikke tro på alt du leser, Nordlie selv sier at han ikke har vært i kontakt med Lillestrøm, at han fortsatt ikke har bestemt seg og at det endelige svaret kommer i morgen. Og det er det jeg ville forholdt meg til. Samtidig så ser det mørkt ut nå, ja, så jeg ville definitivt begynt en skikkelig leting etter andre trenere, noe Viking har gjort, og gjerne så smått ta kontakt. Men vi får se i morgen da ... Selv vil jeg på bakgrunn av hva som har skjedd de siste dagene tippe at det er ca. 30% sjanse for at Nordlie blir i Viking. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Synd Men vil vi egentlig ha keiko nå? føler at han har ført viking litt bak lyset... 7285438[/snapback] Ved å ordne plass til dem i tippeligaen? Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Ved å ordne plass til dem i tippeligaen? 7293572[/snapback] toché! går vel mer på at keiko hadde vært nais! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Synes det er skuffende at Nordlie fortsatt ikke har gitt oss et svar. Det fører ikke til noe godt når han unngår tidsfrister. Han burde svart på mandag, og skulle iallfall svart i dag (okei, er fortsatt 20 minutter igjen av døgnet, men ...). Hvis han virkelig er så usikker kunne han heller bare svart nei. Lenke til kommentar
OHell Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Tror Uwe Rösler er noe for viking jeg. Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 Tror Uwe Rösler er noe for viking jeg. 7303591[/snapback] ja jeg er ening i det, de trenger en sikkelg leder Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 ja, nå er Røsler i stavanger for å diskutere med viking Håper det blir han, isden for Deila Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Tom og Uwe bytter bare jobb faktisk! Tror det kan bli flott det, virker som han er ganske hard kar og det trenger viking! La de få springe litt! Lenke til kommentar
OHell Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Da var Rösler på plass. Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Jepp, da var røsler her Tror det blir bra Lenke til kommentar
iDude Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Tror nok ikke Rösler er et dårlig valg nei, har faktisk mer tro på han enn Keiko Lenke til kommentar
Bangern91 Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Ypperlig at vi fikk Uwe Rösler da:D så vi får bare håpe han klarer å gjøre klubben om til så gode som de engang var=) Endret 22. november 2006 av Bangern91 Lenke til kommentar
............... Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 ja dere var heldige der. Førte lsk til to 4. plasser og to finaleplasser. Hvis han får de riktige spillerne er Viking opp i toppen igjen fort som faen. Missliker jeg sterkt, men lykke til Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Rösler kan fort bli en viktig mann for Viking, dersom han holder seg i klubben en stund. Selv sier han at han prøver å hente inn Robert Koren til klubben, kanskje tippeligaens beste spiller. Selv om jeg har mine tvil her, så hadde jo dette vært helt fantastisk med tanke på neste sesong. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Rösler kan fort bli en viktig mann for Viking, dersom han holder seg i klubben en stund. 7349937[/snapback] Tror det er alfaomega at Uwe får tid på seg for å bygge opp laget! Kontinuitet er viktig! Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Rösler kan fort bli en viktig mann for Viking, dersom han holder seg i klubben en stund. 7349937[/snapback] Tror det er alfaomega at Uwe får tid på seg for å bygge opp laget! Kontinuitet er viktig! 7350108[/snapback] Selvsagt, men det er lenge siden Viking har holdt på en trener over en lang periode. Håper denne trenden snur med den hissige tyskeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå