Bob Sacamano Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Strålende passningspill førte til 1-0 over Strømsgodset Ser gode tendenser hos Viking nå. Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 Bra med seier, men er ikke helt overbevist over spillet i andre omgang. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Det var ingen kjempekamp, men gode tendenser og superfornøyd med seier i første kamp. Stort sett god kontroll, selv om vi til tider lever småfarlig på 1-0. Men som Uwe sa: Jeg bryr meg ikke så mye om spillet i de første kampene, det kommer etter noen kamper, det viktigste er å sikre en god start. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Ja, godt med seier i dag, endelig er tippeligaen i gang igjen Ijeh så veldig sliten ut i andre omgang, så synes Rösler skulle satt Velicka inn isteden for Nisja. men Ijeh holdt jo kampen ut, så uforventa målscorer i dag, men det var npk godt for han å få et mål Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Andre omgang var ganske så begredelig .. " super " Gaarde var banens flopp by far! .. Rett og slett litt småpinlig, han var håpløs. Fillo var banens beste, og eneste lyspunkt idag ( utenom seier ofc). Satser på at det kommer seg etter noen kamper Lenke til kommentar
sirSnoll Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Se hva jeg skriver om kampen her: http://snoore.wordpress.com/2008/03/31/are...e-seier-i-boks/ Lenke til kommentar
Bister Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Noen som vet hvor vi bortesupportere skal sitte på Briskeby til søndag? Lurer på hvem felt jeg skal bestille billetter på.... Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hvis det fortsatt er gode gamle briskeby er det motsatt langside av hovedtribunen. Kongeplasser!! Lenke til kommentar
Bister Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 De driver jo og bygger nytt, så er bare den ene langsiden det er plasser på tror jeg, skulle helst hatt plasser lengst mot Hordene da Lenke til kommentar
olus Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Spennende lag som starter på Hamar. Hva tror dere om 2 på topp å fillo ut? Får dessverre bare sett de 20 sisste på søndag pga av egen trening Lenke til kommentar
Bister Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Får se åssen det går, gleder meg hvertfall til å se Velicka og Ijeh på topp sammen, mulig Rösler bytter om til 4-5-1 iløpet av kampen også, noen her som skal til Hamar i morgen? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 ja, hva tror dere blir dagens resultat? tror det blir en 1-2 seier til Viking scoring av Austnes og Velicka. Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Fy faen så jævlig flaut av viking! Lenke til kommentar
Bister Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Huff, dårlig resultat i går, men lar de komme for lett til på dødballer, så kan vel skylde seg selv litt her. Satser på at det går bedre mot Aalesund til søndag Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Aalesund er på høygir. kommer til å knødre viking :S Lenke til kommentar
panzeNOR Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Det var HamKam som holdt seg mest på bakken.. Viking scoret 2/2 mål på dødball..HamKam på 1/3... viking valgte feil taktikk i går.. Viking styrte kampen de siste 5 minuttene..da presset de på scoring.. Ellers var det HamKam som hadde spillet. Fortjent seier til "Kamma" Endret 7. april 2008 av panzeNOR Lenke til kommentar
olus Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 En fattig trøst er vell at til nå har ingen lag 6 poeng Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå