Gå til innhold

Viking FK tråd, for Viking fans!

Shjatå

Anbefalte innlegg

Uansett hvem som har "skylden" i homohetsingen så er det et faktum at Viking-hordene muligens er de dårligste supporterne i Tippeligaen. Dårlige, uinteressante sanger og rop, samt lite lyd generelt, gjør det til en selsom affære å gå på Viking Stadion, hva tribuneliv angår.

Endret av GBD
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det var også jeg den første til å si. Jeg liker ikke Hordene, hvilket er grunnen til at jeg ikke er medlem, selv om jeg som sagt hadde tjent godt på det angående sesongkort. Det er helt greit liv på Viking sine kamper, jeg har opplevd langt dårligere stemning både på bortekamp selv og etter hva det høres ut som på TV, men det er for få som synger, det er for dårlig initiativ, for dårlige og lite engasjerende sanger, osv, i tillegg til som nevnt at jeg synes det er litt for mange tullinger med i Hordene, selv om jeg igjen må presisere at det bare er snakk om en liten minoritet.

Likevel må jeg si jeg trives på Viking stadion og elsker å gå på kamp, Viking stadion er en nydelig arena som er perfekt til å se fotballkamper på.

Lenke til kommentar
..etter hva det høres ut som på TV..

Uten å pirke nevneverdig på deg må jeg si jeg digger hver gang jeg leser noen bedømme stemning ut fra hva man har hørt "på TV"..

Viking havner ikke nederst. Det som er trist er det ufattelig lave sangreportoaret deres. Mange sanger er tvers gjennom kjedelige og dårlige, og mange er ufattelig dårlige kopier. Stemningen på Viking Stadion er dårligst av TOPPLAGENE, men kan ikke måle seg med den elendige stemningen på Nadderud, Sandefjordkamper, Falkum og lignende. Heldigvis for dere, får man si..

Lenke til kommentar
..etter hva det høres ut som på TV..

Uten å pirke nevneverdig på deg må jeg si jeg digger hver gang jeg leser noen bedømme stemning ut fra hva man har hørt "på TV"..

Jeg vet, hvilket er hvorfor jeg måtte presisere med "etter hva det høres ut som". Det er vanskelig å bedømme stemning ut ifra TV-lyden, ettersom det har veldig mye med hvor og hvordan mikrofoner er plassert, hvor høy lyden er, osv. Allikevel får man jo en pekepinn på hvordan stemningen er da. Man bør ikke bruke det som et eksempel, men man får likevel en pekepinn. Er det dørgende stille på TV, er det neppe storstemning på stadion, for eksempel. Men er enig i at man bør være forsiktig med å dømme ut ifra det.

Lenke til kommentar

Det er så å si den samme drakten som skal benyttes i år også. Men det er ett par endringer på den "nye", blant annet er det en mye klarere blåfarge (denne er mye finere imo) og subsea 7-logoen er trykt på, ikke brodert som i fjor. Men det er altså den samme modellen som i fjor. Jeg klarer meg helt fint med fjorårets, ettersom det nesten ikke er gjort noen forandringer, foruten fargen da.

Vikingbutikken har forøvrig endelig fått inn drakten, etter at de lovte den skulle være der i slutten av januar.

Lenke til kommentar
Det er så å si den samme drakten som skal benyttes i år også. Men det er ett par endringer på den "nye", blant annet er det en mye klarere blåfarge (denne er mye finere imo) og subsea 7-logoen er trykt på, ikke brodert som i fjor. Men det er altså den samme modellen som i fjor. Jeg klarer meg helt fint med fjorårets, ettersom det nesten ikke er gjort noen forandringer, foruten fargen da.

Vikingbutikken har forøvrig endelig fått inn drakten, etter at de lovte den skulle være der i slutten av januar.

Det er vell også en ny stripe ;) ?

Viking har forøvrigt en veldig vin kleskolleksjon i år :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...