Hewitt Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Han må gjerne ruinere oss for min del. Uansett, sesongkort er i boks og jeg gleder meg stort til sesongstart! Vi skal være forsiktige med å ta ting på forskudd, men vi har utvilsomt noe stort på gang i Stavanger. Jeg vil ikke utpeke oss som gullfavoritter, men hvis vi får ting til å stemme så er vi definitivt blant lagene som er med i kampen om gullet. Men det er viktig å ikke ta ting for gitt, vi husker alle en viss sesong for to år siden. Vi har en langt sterkere tropp i år enn vi den gangen, men likevel, troppen vår den gang var god nok til at den burde kjempet om topp 5-6, men det skjedde jo ikke. Jeg tar en kamp av gangen, og er fornøyd om vi forbedrer oss fra i fjor, altså en sølvplass eller bedre. Samt litt suksess i hjemlig cup og å hevde oss i UEFA-cupen er ikke å forakte. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Lenge siden det har vært aktivitet her nå, kamp mot Rosenborg i dag på Viking stadion, hva tror folk utfallet blir? tror og håper på en seier, men da må de skjerpe seg i de bakre rekkene. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hvis det er mot RBK, håper jeg virkelig på en seier, sånn at jeg kan gni det inn i de helvetes trønderne rundt meg som fortsatt gauler på "ingen kan slå hele Norges RBK" og slikt. Yuck, gjør meg kvalm >< Lenke til kommentar
olus Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Halvparten av måla Viking slipper inn er jo feil. Skremmer meg sykt:S En bra kamp i dag vil roe meg veldi fram mot 30 mars Lenke til kommentar
Bister Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 ende da 0-0 slapp ikke inn noen mål heldigvis, men skulle gjerne hatt et mål da Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Jarstein ble homohetset. - aper! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Var på kampen. Stod ikke med Hordene, det kunne jeg ikke tenke meg, så jeg hørte ingenting, annet enn at det i andre omgang ble konstant buet på Jarstein hver gang han hadde ballen. Det finnes dessverre mange idioter blant fansen vår, det kan jeg bekrefte, og Vikinghordene er blant de dårligste supportergruppene i Norge. Derfor vil jeg på trass ikke være medlem av Hordene, selv om det hadde gitt meg billigere sesongkort. Altfor mange amøber blant dem. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 er vel sikkert de samme som skreik til Nordlie kan jeg tenkte meg, alle Viking supportere er jo ikke sånn, men de får resten til å virke ut som noen drittsekker, synd mener nå jeg.... Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 De som skrek til Nordlie var jo definitift på ballen, i motsetning til disse. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Bakgrunnen for det er for øvrig fra en kamp mot Odd i fjor, tror det var cupkampen hvis jeg ikke husker feil, hvor Jarstein rakk fing til Viking-supporterne. Så han må ta litt av skylden selv. Men når det er sagt så skal man selvfølgelig ikke synke ned til slikt dritt, og dette er en av flere grunner til at jeg ikke er medlem av Hordene. Selv om det selvfølgelig er snakk om en minoritet i forhold til alle som er medlem i Hordene, eller går på Viking-kamp, så finnes det dessverre så mange idioter der at det ødelegger veldig mye. Lenke til kommentar
olus Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Syns de tar i når de seie Viking-Hordene ropte at han var homo. Høre dåkk itte så e det nogen få barnslige personer så skriker så godt de kan. Gir bare Viking-Hordene et dårli rykte. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Lederen for vikinghordene er ihvertfall flau. – Dette er et absolutt lavmål fra Viking-hordene. Det er lavpanne-supportere på sitt aller verste, og jeg er regelrett flau over det som ble ropt på Stadion i ettermiddag, sier leder og presseansvarlig i Viking-hordene, Rune Oftedal til Aftenbladet.no. 100% Fotball Endret 24. mars 2008 av kapitalisten Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Det dårlige ryktet har vikinghordene klart å bygge opp selv, og det sier jeg ikke fordi jeg er brannsupporter. Dette er bare noe som bygger seg på. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Bakgrunnen for det er for øvrig fra en kamp mot Odd i fjor, tror det var cupkampen hvis jeg ikke husker feil, hvor Jarstein rakk fing til Viking-supporterne. Så han må ta litt av skylden selv. Men når det er sagt så skal man selvfølgelig ikke synke ned til slikt dritt, og dette er en av flere grunner til at jeg ikke er medlem av Hordene. Selv om det selvfølgelig er snakk om en minoritet i forhold til alle som er medlem i Hordene, eller går på Viking-kamp, så finnes det dessverre så mange idioter der at det ødelegger veldig mye. Han viste fingen & lagte " wanke " bevegelser til hordene. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Med god grunn, skulle det vise seg... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Med god grunn? Det Jarstein gjorde var like lavt som det noen av tullingene på tribunen gjorde i går, kanskje enda lavere også ettersom en fotballspiller er den som hvert fall skal la være å oppføre seg slik. Men det er likevel kjedelig at det er noen som lar seg fyre opp av det og tyr til sånt, enhver fornuftig person ville bare hevet seg over det. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Klart man viser fing til siddiser. Har gjort det selv opptil flere ganger. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Nei, så tøff da gitt. Fint at du velger å legge deg på samme nivå som de du kaller aper da hvert fall. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Hordene roper homo, Jarstein viser fingeren. Vesentlig forskjell. Endret 24. mars 2008 av kapitalisten Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Tja, ikke egentlig. Begge er like oppfinnsomme og like lite respektfullt. Å kalle noen homo er bare litt mindre politisk korrekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå