Bob Sacamano Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Det ser jo ganske lyst ut ... Linky. Goscinny Ser svært lyst ut. Uwe kan ha et gull-lag her. Gleder meg til sesongen starter! Lenke til kommentar
olus Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jessssss.!!!!!!! Nå e laget klart te å ta gull !!! Lenke til kommentar
Bister Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 hehe, enig, bare Ijeh skriver ny kontrakt så kan serien bare starte;D Lenke til kommentar
olus Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 hehe, enig, bare Ijeh skriver ny kontrakt så kan serien bare starte;D Før Andrius Velicka, ville jeg Ijeh skulle dra. Nå ser jeg plutselig at det spissparet er helt perferkt, og er i mine øyne suverent best i TL Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 ...skulle nesten tro dere var fra Bergen. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 å hvorfor skulle man tro det? fordi vi håper på gull? Lenke til kommentar
Typhoeus Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Fant ut at jeg hadde en profil på denne siden her idag. Og fant jeg ikke en vikingruppe også da?! Fantastisk! 32 dager igjen til første seriekamp nå. Tror Uwe er inne på noe bra med dette laget, Martin Fillo, Allan Gaarde, Joachim Austnes, Alexander Ødegaard Peter Ljeh, Andrius Velicka, Thomas Myhre, Thomas Pereira, Ragnvald Soma. Pleier ikke å ha store forhåpninger før sesonger, men denne gangen! NOE må de da klare å utrette med dette laget? Viking Stadion den 30 Mars 2008! Gleder meg, teller ned dagene! Lenke til kommentar
Bister Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 burde hvertfall bli øvre del av tabellen ja, hehe Sterkeste stallen Viking har hatt på lang tid, så denne sesongen kommer til å bli bra tror jeg blir gøy når de også kommer seg ut i UEFA cupen ^^ Lenke til kommentar
olus Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Glede meg til Søndag. Drar te stadion å ser Viking -Odense. Bler spennane å se koss lage funke Lenke til kommentar
Bister Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Det blir nok gøy skal du se gikk ikke topp mot Ham Kam, men håper det går bede mot Odense Lenke til kommentar
Typhoeus Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Tror det blir artig å se laget ja! Håper det lever opp til forventningene dine da! Og mine xD Lenke til kommentar
Bister Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Ser at Bjarnason blir leiet ut til Glimt denne sesongen, tro dette kan være bra for han vis han får mange A kamper i glimt, å at han kan få flere kamper for Viking neste år igjen, tror ikke de har noen avtale på at de kjøpe an ved enden av oppholdet i glimt. Lenke til kommentar
Typhoeus Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Ser at Bjarnason blir leiet ut til Glimt denne sesongen, tro dette kan være bra for han vis han får mange A kamper i glimt, å at han kan få flere kamper for Viking neste år igjen, tror ikke de har noen avtale på at de kjøpe an ved enden av oppholdet i glimt. Leste dette nettopp på Aftenbladet.no Tror som deg at dette kan være bra for Bjarnason og videre karriere i Viking, har ikke hørt noe om noe salgsavtale. Lenke til kommentar
olus Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Ser at Bjarnason blir leiet ut til Glimt denne sesongen, tro dette kan være bra for han vis han får mange A kamper i glimt, å at han kan få flere kamper for Viking neste år igjen, tror ikke de har noen avtale på at de kjøpe an ved enden av oppholdet i glimt. Leste dette nettopp på Aftenbladet.no Tror som deg at dette kan være bra for Bjarnason og videre karriere i Viking, har ikke hørt noe om noe salgsavtale. Bra for Birikir Lenke til kommentar
olus Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Yeah, idag får Viking landets første TV kanal :!: Tror d var snakk om 50 timer i uka Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Tror du er rundt 50 år for sent med den der dessverre... Lenke til kommentar
Bister Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 jaja, ble 2-3 tap for Odense etter tre personlige feil sto det på Aftenbladet, synes ikke forsvaret har sett helt bra ut i det siste, slipper inn mye tidlige mål, dette må skjerpes før seriestart vis det skal bli noe medalje Lenke til kommentar
Typhoeus Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 jaja, ble 2-3 tap for Odense etter tre personlige feil sto det på Aftenbladet, synes ikke forsvaret har sett helt bra ut i det siste, slipper inn mye tidlige mål, dette må skjerpes før seriestart vis det skal bli noe medalje Forsvaret til viking er jo for tiden generelt bare rot da... Uff.. Angreps rekka er bra, midtbanen er også bra. Forsvaret er per dags dato latterlig.. ! De har kvaliteten, men må lære seg å jobbe bedre sammen, synes nå jeg = ) Lenke til kommentar
olus Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 jaja, ble 2-3 tap for Odense etter tre personlige feil sto det på Aftenbladet, synes ikke forsvaret har sett helt bra ut i det siste, slipper inn mye tidlige mål, dette må skjerpes før seriestart vis det skal bli noe medalje Forsvaret til viking er jo for tiden generelt bare rot da... Uff.. Angreps rekka er bra, midtbanen er også bra. Forsvaret er per dags dato latterlig.. ! De har kvaliteten, men må lære seg å jobbe bedre sammen, synes nå jeg = ) Har vell ganske rett. Suns de bør bruke klinbail å pereira. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 klingbeil har jo vist at han fortjener høyrebacken så langt hvertfall, Bertelsen har ikke fått vist seg fram så veldig, men tror han vil komme seg etterhvert så nå ser det ut som om ny kontrakt med Ijeh snart er underskrivet, med en målbonus på 25.000 per mål han scorer, jaja, vi håper da han putter mange baller i nettet fordet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå