Gå til innhold

Viking FK tråd, for Viking fans!

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, tror Ijeh vil ha en dårlig sesong vis han er i Viking fram til sommeren, å da tror jeg Viking vil få mindre for han til sommeren igjen =/

Ja få han vekk nå. Vil faktisk ikke ha han mer. Hadde aldri trodd jeg skulle si dette da ryktene om at Ijeh ville bort kom. Da var jeg dritlei meg

Ja, tror Ijeh vil ha en dårlig sesong vis han er i Viking fram til sommeren, å da tror jeg Viking vil få mindre for han til sommeren igjen =/

Ja få han vekk nå. Vil faktisk ikke ha han mer. Hadde aldri trodd jeg skulle si dette da ryktene om at Ijeh ville bort kom. Da var jeg dritlei meg

når er kampen i dag?

Lenke til kommentar

jaujau straffeseiar å greie. Fekk dessverre bare sett de første 35 men må si de spillt til tider bra angrepsspill. Hannes jobbde bra på topp, Allan var som vanlig presis mens jeg må si Rene inponerte meg mest. I forhold til det jeg har sett av han før

Lenke til kommentar
ja, enig med deg i det, hehe. men er fortsatt bare februar, lenge igjen til seriestart, gleder meg som en unge :D

offf... koss ska det gå me Razak. Suns nesten sunn på han , så isje får det te. Håpe bare formen komme snart, så han får speleti neste år :(

Lenke til kommentar
ja, nå begynner jeg virkelig å vente på en ny spiss her, må få tak i noen tilfelle Ijeh drar, ellers bra med litt ekstra konkuranse på topp også :)

ser helst at Ijeh forsvinner så fort som mulig. Godt å vite hvem som blir med til neste år så fort som mulig

Lenke til kommentar

yes da ^^ da ser det ut til at Ijeh skriver ny kontrakt og at Velicka kommer, hvis dette skjer er Viking serisøt med i toppen :) så at da hadde betting selskapene satt Viking som favoritt til å vinne serien i år vis Ijeh blir ^^

Komplett oddsliste:

Viking 4.00

Rosenborg 4.25

Brann 5.00

Vålerenga 6.00

Lillestrøm 6.00

Stabæk 10.00

Fredrikstad 40.00

Lyn 50.00

Tromsø 50.00

Strømsgodet 75.00

Aalesund 150.00

Ham-Kam 200.000

Molde 200.000

Bodø-Glimt 300.000

Lenke til kommentar
yes da ^^ da ser det ut til at Ijeh skriver ny kontrakt og at Velicka kommer, hvis dette skjer er Viking serisøt med i toppen :) så at da hadde betting selskapene satt Viking som favoritt til å vinne serien i år vis Ijeh blir ^^

Komplett oddsliste:

Viking 4.00

Rosenborg 4.25

Brann 5.00

Vålerenga 6.00

Lillestrøm 6.00

Stabæk 10.00

Fredrikstad 40.00

Lyn 50.00

Tromsø 50.00

Strømsgodet 75.00

Aalesund 150.00

Ham-Kam 200.000

Molde 200.000

Bodø-Glimt 300.000

Kommer Velicka i boks er viking i mine øyne en klar gullfavoritt.

tenk deg denne startoppstillingen

Myhre/Nicht

Rene K Soma Stensslid Bertilsen

Gaarde Stockholm

Alexander Ø Fillo Austbø

Velicka

I tilfelle Ijeh blir må dette endre litt :p

Viking har nok for mange gode spillere. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...