Gå til innhold

Viking FK tråd, for Viking fans!

Shjatå

Anbefalte innlegg

Bor en time unna Oslo, så har ikke det gitt, hehe :) blir vel til at jeg reiser de som er ikke altfor langt unna herfra og to turer til Stavanger eller noe :)

du da olus?

utflyttet eller bare rett holdning? :thumbup:

Kun den rette holdningen, hehe :)

Soma og Steenslid er gode de, men ser mer etter en reserve virker det ut som, siden Abelson har jumpers knee.

Har ikke sesong kort nei :( Men er ikke problem å dra den lille halvtimen fra Ålgård til Jåttåvågen for å skaffe seg biletter. Gleder meg så sykt, at jeg ikke klarer å vente mer! Er det minutte etter at viking har scoret som er bedre enn all slags rus :new_woot: Fy Faen som jeg gleder meg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
en helt syk stemning på stadion etter en scoring ja, ingen banker oss på stadion :D

Akkuratt det er den dårligste sangen i Norge som bærer INGEN mening, med unntak av dyreparksangen og Stabæks "ålålålålålå lålå lålålålålålålå lålålålålå lålå lå". Var vel hordene som også presterte å synge "Me e da besta lage i Norge, Me e da besta lage i Norge, Me e da besta lage i Norge, Me e da besta lage i Norge, Me e da besta lage i Norge" etterfulgt av klapping bare fordi de vant mot Stabæk og endte på tredje plass.

Å unngå å bli banket på hjemmebane er ingen prestasjon.

Lenke til kommentar
en helt syk stemning på stadion etter en scoring ja, ingen banker oss på stadion :D

Akkuratt det er den dårligste sangen i Norge som bærer INGEN mening, med unntak av dyreparksangen og Stabæks "ålålålålålå lålå lålålålålålålå lålålålålå lålå lå". Var vel hordene som også presterte å synge "Me e da besta lage i Norge, Me e da besta lage i Norge, Me e da besta lage i Norge, Me e da besta lage i Norge, Me e da besta lage i Norge" etterfulgt av klapping bare fordi de vant mot Stabæk og endte på tredje plass.

Jo det er en prestasjon å ikke tape hjemme i løpe av en sesong ;)

Lenke til kommentar

Jo det er en prestasjon å ikke tape hjemme i løpe av en sesong ;)

Det er ikke det sangen handler om. Sangen handler om å unngå å bli banket, noe som er et veldig mye sterkere uttrykk enn "å tape".

Lenke til kommentar
kan jo også være en prestasjoon og ikke bli banket hjemme :)

Strømsgodset ble jo banket 5-0 av stabæk på hjemmebane, Lillestrøm tapte vel 4-1 eller no hjemme. er en liten prestasjon da vettu :p

Hvis man er stolt av å ikke få bank, viser det bare hvor lave forventninger man faktisk har og at man faktisk bare er "et lag i mengden". Skal dere være best, må dere komme dere over det nivået at "jaja, vi unngikk bank i alle fall". Det er ingen prestasjon å ikke få bank, det er bare skikkelig pinlig hvis det faktisk skjer. Og LSK tapte 5-1 for Brann og 4-1 for RBK. Begge deler pinlig for lagets supportere på hjemmebane. På hjemmebane er det deres lag som skal herske, så da skal dere ikke synge en sang om hvor glad dere er for at dere unngår bank. Er det en sang Hordene bør legge på hyllen, så er det virkelig den, for den er så meningsløs at dere burde skjemmes.

Lenke til kommentar
jaja, tapte da 1-0 mot Bryne i går, men var jo veldig B-preget lag så overlever da, leste også at Rösler var veldig førnøyd tross tap :p men blir bedre bare Viking kan stille med toppa lag :D

Innlegg nr. 400 ^^ i Vikingtråden såklart :p

gratulere med den ;) Får nøye meg me å vær 401 eg

Lenke til kommentar

Hva er deres ynglingsang? Av vikingsangene selfølgeli :!:

Her er min 3 på topp liste

1.Kjatan Salvesen - Viking e tebage (den nyeste av de, som ble laget til stadioåpningen)

2. Erling Forfang & Frode Rønli - Ein Blåe Dag

3.Siddisane - Gjør cuppokalen blå

:new_woot:

Lenke til kommentar
jaja, der kan du se, hehe. Teningskamp mot Halmstad i morra, Fillo er ute med strekkskade, men Sigurdson er tilbake etter at han fikk juling på Island :) åssen tror dere det går?

Har en litt lei følelse :( Austnes vil fortsette å inponere, og selv tror jeg han er et av toppkjøpene i år. Men Viking sliter forann mål. De bør få in en goalgeeter, og det fort :thumbup:

jaja, der kan du se, hehe. Teningskamp mot Halmstad i morra, Fillo er ute med strekkskade, men Sigurdson er tilbake etter at han fikk juling på Island :) åssen tror dere det går?

Har en litt lei følelse :( Austnes vil fortsette å inponere, og selv tror jeg han er et av toppkjøpene i år. Men Viking sliter forann mål. De bør få in en goalgeeter, og det fort :thumbup:

si 2-1 til Halmstad. Ikke veldi kjent med motstanderen så usikker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...