Gå til innhold

Viking FK tråd, for Viking fans!

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hehe, lurer på hva som kommer til å skje med Ijeh før seriestart, om han blir solgt eller om han blir eventuelt fram til sommeren. og hvem som kommer inn for han?

Selg Ijeh. Vil han bort så skal han få lov til det. Viking må sørge for å få inn en skjikkeli erstatter. :) Selv om Ijeh drar vil jeg aldri glemme det han gjorde en kald å regnfull novemberdag i 2006 :love:

Lenke til kommentar
hehe, lurer på hva som kommer til å skje med Ijeh før seriestart, om han blir solgt eller om han blir eventuelt fram til sommeren. og hvem som kommer inn for han?

Selg Ijeh. Vil han bort så skal han få lov til det. Viking må sørge for å få inn en skjikkeli erstatter. :) Selv om Ijeh drar vil jeg aldri glemme det han gjorde en kald å regnfull novemberdag i 2006 :love:

så sant så sant :p Tommy Høiland er jo på plass, og kansje denne Andrius Velicka kan komme inn for Ijeh :)

Lenke til kommentar

så sant så sant :p Tommy Høiland er jo på plass, og kansje denne Andrius Velicka kan komme inn for Ijeh :)

50 millioner er kansje litt i meste laget spør du meg :p

Lenke til kommentar
Ja, jeg er helt enig i det der, er for mye for en klubb som Viking og kjøpe en spiller til 50 millioner, da er det bedre å kjøpe en billigere fra Afrika eller noe som er like god, når man først skal kjøpe en spiller utenfor norges grenser.

Ja. hadde blitt litt ekstemt med 50 millioner når tidligere dyreste kjøp var Fillo :p Håper de får inn en fra norden. Ikke noe tysk eller fransk eller russisk tull. Ikke noe afrikansk. Viking er på toppen av utlendinglista så nå får de kjøpe inn litt lokalt/ hvertfall ikke noen fra langt borte i jallaland :D

Lenke til kommentar
Bor en time unna Oslo, så har ikke det gitt, hehe :) blir vel til at jeg reiser de som er ikke altfor langt unna herfra og to turer til Stavanger eller noe :)

du da olus?

utflyttet eller bare rett holdning? :thumbup:

Kun den rette holdningen, hehe :)

Soma og Steenslid er gode de, men ser mer etter en reserve virker det ut som, siden Abelson har jumpers knee.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...