olus Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 hehe, en maskot ja, samme for meg om de har det eller ikke, sålenge Viking presterer i kamper godt poeng Lenke til kommentar
Bister Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 hehe, lurer på hva som kommer til å skje med Ijeh før seriestart, om han blir solgt eller om han blir eventuelt fram til sommeren. og hvem som kommer inn for han? Lenke til kommentar
olus Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 hehe, lurer på hva som kommer til å skje med Ijeh før seriestart, om han blir solgt eller om han blir eventuelt fram til sommeren. og hvem som kommer inn for han? Selg Ijeh. Vil han bort så skal han få lov til det. Viking må sørge for å få inn en skjikkeli erstatter. Selv om Ijeh drar vil jeg aldri glemme det han gjorde en kald å regnfull novemberdag i 2006 Lenke til kommentar
Bister Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 hehe, lurer på hva som kommer til å skje med Ijeh før seriestart, om han blir solgt eller om han blir eventuelt fram til sommeren. og hvem som kommer inn for han? Selg Ijeh. Vil han bort så skal han få lov til det. Viking må sørge for å få inn en skjikkeli erstatter. Selv om Ijeh drar vil jeg aldri glemme det han gjorde en kald å regnfull novemberdag i 2006 så sant så sant Tommy Høiland er jo på plass, og kansje denne Andrius Velicka kan komme inn for Ijeh Lenke til kommentar
olus Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 hehe, lurer på hva som kommer til å skje med Ijeh før seriestart, om han blir solgt eller om han blir eventuelt fram til sommeren. og hvem som kommer inn for han? Selg Ijeh. Vil han bort så skal han få lov til det. Viking må sørge for å få inn en skjikkeli erstatter. Selv om Ijeh drar vil jeg aldri glemme det han gjorde en kald å regnfull novemberdag i 2006 så sant så sant Tommy Høiland er jo på plass, og kansje denne Andrius Velicka kan komme inn for Ijeh 50 millioner er kansje litt i meste laget spør du meg Lenke til kommentar
Bister Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Ja, jeg er helt enig i det der, er for mye for en klubb som Viking og kjøpe en spiller til 50 millioner, da er det bedre å kjøpe en billigere fra Afrika eller noe som er like god, når man først skal kjøpe en spiller utenfor norges grenser. Lenke til kommentar
olus Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Ja, jeg er helt enig i det der, er for mye for en klubb som Viking og kjøpe en spiller til 50 millioner, da er det bedre å kjøpe en billigere fra Afrika eller noe som er like god, når man først skal kjøpe en spiller utenfor norges grenser. Ja. hadde blitt litt ekstemt med 50 millioner når tidligere dyreste kjøp var Fillo Håper de får inn en fra norden. Ikke noe tysk eller fransk eller russisk tull. Ikke noe afrikansk. Viking er på toppen av utlendinglista så nå får de kjøpe inn litt lokalt/ hvertfall ikke noen fra langt borte i jallaland Lenke til kommentar
Bister Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 De går jo som utledninger så lenge de kommer utenfor Norge, men kunne godt ha kjøpt en stoescorer fra Norge, men kan bare ikke tenke meg hvem det er..... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hørte et rykte om at Ijeh løy om alderen, og at han faktisk er 36. Noen so har hørt det samme? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Tviler egentlig på at han er 36 år, tror han ikke hadde vært så sprek da, hehe Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hørt rykter om at Ijeh gjorde en kvinne i stavanger gravid, og det er derfor han vil vekk, helst ut av landet. andre som har hørt dette? Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hørt rykter om at Ijeh gjorde en kvinne i stavanger gravid, og det er derfor han vil vekk, helst ut av landet. andre som har hørt dette? Det er sant og bekreftet, men ikke "offentliggjort" av pressen rett og slett av hensyn til Ijeh selv. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Ijeh har dessverre gjort noen dumme valg under sin karriere, virker ut som om han er litt for opptatt av og komme i media og liker oppmerksomhet. ellers er han en god fotballspiller Lenke til kommentar
olus Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Blir digg med ein blåe dag 30 mars Ses der folkens Lenke til kommentar
Bister Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 gleder meg noe sykt til seriestart tror og håper Viking får en god start på sesongen i år, med strømsgodset, ham kam og aalesund Lenke til kommentar
olus Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 gleder meg noe sykt til seriestart tror og håper Viking får en god start på sesongen i år, med strømsgodset, ham kam og aalesund Skaffet deg sesongkort Bangern1991 ? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Bor en time unna Oslo, så har ikke det gitt, hehe blir vel til at jeg reiser de som er ikke altfor langt unna herfra og to turer til Stavanger eller noe du da olus? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Lurer på hva østenstad driver med ass. Leter etter ny midstopper! Hva er galt med børre og ragnvald? Beste stopperene i tippeligaen.. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Bor en time unna Oslo, så har ikke det gitt, hehe blir vel til at jeg reiser de som er ikke altfor langt unna herfra og to turer til Stavanger eller noe du da olus? utflyttet eller bare rett holdning? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Bor en time unna Oslo, så har ikke det gitt, hehe blir vel til at jeg reiser de som er ikke altfor langt unna herfra og to turer til Stavanger eller noe du da olus? utflyttet eller bare rett holdning? Kun den rette holdningen, hehe Soma og Steenslid er gode de, men ser mer etter en reserve virker det ut som, siden Abelson har jumpers knee. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå