ezcey Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Jeg har en HP DV5054 Laptop som jeg har koblet til tv'en med s-vhs kabel ut fra pc'en, og gjennom en scart kontakt inn i TV'en. Tv'en er av typen ELFUN 21" - med en scart inngang og en inngang til antenne.. Jeg har en annen TV som faktisk er eldre enn dette, hvor jeg får farge når jeg kobler til (veksler mellom farge\sort hvitt med 2 AV kanaler). Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få farge på den andre tv'en? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Svart/hvitt på TV-ut Dette har vært oppe så mange ganger tidligere at "søk" funksjonen hadde nok funnet svar ganske raskt Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Du tar i mot et NTSC signal på en scart som er satt for å motta PAL. Enten så må du endre i oppsettet på TV'en eller så er den så gammel at den ikke tar i mot NTSC signaler i farge. Den andre tv'en din som tar i mot har da NTSC støtte. Den med sort hvit ikke. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Jeg har en HP DV5054 Laptop som jeg har koblet til tv'en med s-vhs kabel ut fra pc'en, og gjennom en scart kontakt inn i TV'en. Tv'en er av typen ELFUN 21" - med en scart inngang og en inngang til antenne.. Jeg har en annen TV som faktisk er eldre enn dette, hvor jeg får farge når jeg kobler til (veksler mellom farge\sort hvitt med 2 AV kanaler). Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få farge på den andre tv'en? 7205075[/snapback] Kjøp en "Colorfix". Problemet er at den billige Elfunk-TV-en ikke støtter s-video, men den andre TV-en gjør det (når du trykker på AV-knappen skifter den mellom RGB og s-video). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå