Heilage Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Joda, det ser relativt bra ut det, må jeg si. Vi får se hva jeg tar meg råd til å gjøre med bilen. Hovedprioriteten nå er ny spiller, da den jeg har nå ikke viser hva den driver med, noe som kompliserer betjeningen av den noe. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Har du vanlig SID-spiller? Isåfall er det nok en vanlig piksel-feil du har fått og det kan fikses i stor grad. http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.p...ighlight=93+lys Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) *lalala* Jeg vil ha ny spiller. Blir en liten fancy sak med motorisert skjerm tenker jeg. EDIT: Forøvrig har jeg ikke integrert spiller, det er en standard 1-DIN-spiller. Endret 14. mai 2008 av Marley Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Will do. Bestiller ny spiller iløpet av neste uke, blir bilder og oppdateringer fortløpende når jeg har fått den. Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Tok jammen lang tid og få den spilleren du Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Ja, har måttet prioritere litt annerledes. Innser at jeg egentlig burde kjøpe en mens jeg kan, men med et nytt og dyrt skoleår i vente, hvor jeg trenger ny laptop, føler jeg ikke at å blåse 5000 på ny spiller til bilen er så veldig fornuftig. Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Hva skjer videre? Lagt på hylla? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå