pelsdyret85 Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Vet ikke om noen plass du får kjøpt viggen sett i norge, annet enn brukt. Men speedparts har nå en fin frontfanger, er ganske lik viggen/Aero fangeren Prisen er litt stiv men Viss du går inn på Speedparts siden kan du også finne et annet komplett styling sett til 900 / 9-3 men jeg syns ikke det er noe serlig fint På min 900 har jeg tenkt og kjøpe 9-3 sjørt og en Aero bakfanger, trenger ikke font fanger siden jeg har talladegafanger på min Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 Den har jeg sett ja, men skulle gjerne hatt ett helt sett. Det andre settet er for overkill for meg. Kan kikke litt etter hva som er brukt i Sverige. Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Fant en brukt/ "ny" viggen fanger til deg... http://forum.saabturboclub.net/viewtopic.php?t=13204 Finne sikkert mer på det svenske Saabforumet Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Bildene på første side virker ikke. Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) www.speedparts.se Endret 17. mars 2007 av SintBrus Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 Bildene på første side virker ikke. 8176861[/snapback] Vet det, skal få tatt nye. www.speedparts.se 8176950[/snapback] Hvordan skal dette få hjulpet meg? Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Saab er FINE biler. Liker formen a cupen de har den er nice Skal følge med her Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Du får finne frem gromkameraet og knipse noen bilder av bilen.. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Nå trenger jeg litt råd her. Mulighet 1 Jeg kan style bilen i en Aero-retning. Dette settet er veldig anonymt og stilrent, men fortsatt veldig pent. Det vil da bli slik: Forfra: Siden: Bakfra: Det positive med dette er at det er lettere å få tak i delene, de kan blant annet bestilles gjennom den lokale Saab-forhandleren her eller fra England. Dette er også billigere enn det andre alternativet. Mulighet 2 Jeg kan style den i Viggen-retningen. Dette stylingsettet er en del mer fremtredende enn Aerosettet. Det vil da bli slik: Problemet med Viggen er at det er sabla mye dyrere og veldig mye vanskeligere å få tak i. Viggen-sett må kjøpes brukt, mest sannsynlig fra Sverige. Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Anonymt og stilrent liker jeg, men viss du har god tid og vil ha en bil nesten ingen andre har hadde det vert fint med viggen då Aero styling er flott det også: Men du har vel tenkt og senke den? Og eventuelt kjøpe "effektanlegg"? for lyden sin del... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2007 Tatt i betraktning at jeg ikke har så mye å rutte med, tror jeg at jeg går for Aero, men er fortsatt åpen for innspill og råd. Forøvrig skal det ikke mye senking til på min før det ikke går lenger. Den ligger allerede ganske lavt. Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Hmm da så... Jeg prøvde 17tommere på min 900 med orginalfjører var nesten som og kjøre båt Viss du melder deg inni Saabklubben får du blant anna 15% på deler på speedparts og noen % på enkelte Saabverksteder... Lønner seg når du skal ha store innkjøp, jeg holder på og melde meg inn tar litt tid... Se her for rabattavtaler http://www.saabturboclub.net/default.asp?menuID=62 Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Fant brukt spoiler sett til deg SE/Aero står der http://forum.saabturboclub.net/viewtopic.php?t=13354 Må sikker vere kjapp viss du skal ha det Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Her har det ikke vært oppdateringer på veldig, veldig lenge. Mye fordi jeg enda ikke har lappen, grunnet svindel fra kjøreskolen jeg var på. Blir etter all sannsynlighet søksmål og rettssak av det. Anyway, nå har den stått urørt siden jeg fikk den i oktober 2006. Inntil nå. På fredag fikk jeg noen brukte felger (gratis er kos) og splitter nye dekk på den. Endelig blir det ordentlige bilder av doningen og. Planen fremover blir nytt eksossystem (sport), fjerne hengerfestet og sette på klare blinklys på siden. Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Kos den der Hvor har du tenkt og kjøpe eksossystem? Ellers så syns jeg bilen din trenger litt senk Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Hvor jeg skal kjøpe eksossystemet er enda uklart. Og senk er uaktuelt, symmetrien i hjulbuen er perfekt nå. Har ikke behov for å få den lavere nå. Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Hehe da har du ikke sett hjulbuene på min 900 Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Virkelig synd du ikke ønsker senk, det ser så mye bedre ut. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Vis meg noen bilder da, så kanskje jeg ombestemmer meg. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Her er min senket 30mm https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=220763 Her ser du alexsnader sin, senket 45mm http://i2.photobucket.com/albums/y25/sander6/DSC04604.jpg Ellers finner du mye annet på www.garaget.org Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå