Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Bærbar gikk i bakken.


Anbefalte innlegg

Hva med produsent av maskinen? Selv har jeg en hp som jeg bare må si har en fantastisk service. Først var det en enkel software feil som de ikke gadd å undersøke nærmere (jeg fant ut av det selv senere) så de sendte like greit budbil for å hente den, sende den til Nederland og bytte en del på den (som jeg senere fant ut ikke var defekt, da samme feil var der når jeg fikk den tilbake) og budbil leverte den på døren uten at det kostet meg noe. Dette var ca. 3 mnd etter kjøp.

 

ca. 15 mnd senere fikk jeg en ny feil som var hardware relatert (mulig etter et lite fall eller fuktighet på spisebordet....) siden det hadde gått så lang tid tenkte jeg at butikk var bare å glemme så jeg tok direkte kontakt med hp og de sa at de nok kom til å bytte hovedkort på den for å være sikre på at den ble fikset siden de så at jeg allerede hadde sendt den inn en gang før. Vel budbil på døren dagen etter, tur til Belgia denne gangen og 4 dager senere ble den levert på døren og funker nå bedre enn jeg kan huske at den gjorde når den var ny :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det høres ut som en "vi vet ikke hva som er feil og skifter derfor hovedkortet"-prosedyre..

 

---

 

Dessuten har jeg ingen tro på at C.O. har noe som helst ansvar utover kjøpsloven. Du er selv pliktig til å se over utstyret ditt..

7255520[/snapback]

 

Har egentlig ikke vurdert å snakke med C.O heller. Ble bare nevnt.

Men ettersom jeg selv er ansvarlig for å se over utstyret, mener du også at det er dødfødt å prøve å få igjen noe på forsikringen?

7255530[/snapback]

 

Nei jeg tror at i forsikringsøyemed så kan det være noe annerledes. Du må jo bare prøve saken..

Lenke til kommentar

Da lurer jeg på:

Hvor skjedde skaden?? Hjemme? Og hvilket forsikringselskap?? (Tror jeg vet svaret)

Hvis det skjedde hjemme gjelder innboforsikringen, rimelig sikkert!

Men hvis det skjedde et annet sted må du nok ha reiseforsikring, som dekker alt utenfor huset. Men vet de det??

Hva sa de om forholdet?? Det er jo snakk om et par tusen her??

 

Greb

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

I går kveld tok jeg frem maskina bare for å teste den litt. Har lett etter gode laptop-tilbd den siste uken, men tenkte jeg bare skulle sjekke opp "

den gamle"

Jammen har den gått i ett sett siden i går kveld, og viser ingen tegn til sykdom. Det er jo litt flott, samtidig som det er ganske frustrerende, ettersom jeg ikke vet om den bare plutselig er i orden, eller om den bare er i midlertidig "god form". Blir spennende å se.

 

Merkelig, trodde hovedkort-feil skulle være mere tydelige enn som så.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...