consilium Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Ja, dere ser topic'en. Hva mener dere? Bruker akkurat nå Winamp 2.80 (synes 3'ern bugger litt for mye). Har koblet lydkortet til 5*100 Watts forsterker med en Monster Cable, og høyttalerne leverer 125 Watt hver, så jeg merker forskjeller. Lenke til kommentar
Sir.Roger Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Spille av eller lage mp3 ? Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 har du et kvalitets lydkort med optisk ut??, det har MYE å si for kvaliteten på lyden når du skal spille såpass høyt Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 spille av ser det ut som. Selv har jeg et ganske råttent system, og jeg hører forskjell jeg oxo. Winamp er det beste jeg har vært borti. Synd de ikke har en bra playlist funksjon.. Prøv www.dbpoweramp.com et par uker, og du går ikke tilbake til winamp. Til tross for lyden... Lenke til kommentar
Laka Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Siden du har såpass høy kvaltitet i forhold til lydkort så vil jeg anbefale deg, for å utnytte de mulighetene du har, å kjøpe et skikkelig lydkort. Hvis kvaltitene på lyden er viktig, så bør du se på lydkort i klassen 1000-10000kr. BTW, synes ikke forskjellen mellom de forskjellige MP3 avspillerene er av betydningsfulle. Lenke til kommentar
titus Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 MAD plug in for Winamp 2 er kjent for å gi god lydkvalitet. Jeg bruker Winamp 2 med denne til mitt Terratec EWX 24/96 lydkort og er godt fornøyd med lydkvaliteten. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Har du prøvd dette programet? Vil si at det er et av de beste som du kan bruke i dag. http://www.musicex.com/mediajukebox/index.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå