aspic Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Også i «South Park» venter de på Nintendos spillkonsoll. I «South Park»-episoden «Go God, Go!», som ble sendt på amerikansk fjernsyn i går, dukket Nintendos kommende spillkonsoll Wii opp som en våt drøm for Cartman. Kilde: dagbladet.no Enda en episode som tar for seg "dataspill", forrige gang var det WoW det ble satt øyne på, denne gangen er det Wii. South-Park episoden kan lastes ned gratis fra http://mrtwig.net/ (lovlig, uten reklame osv.) Ser ut som om Wii får en god del gratis reklame her ja Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hehe, festlig. Denne episoden må jeg se Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Morsom den episoden der ja Cartman er jo konge da! Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 de spilte på en Xbox 360 for ikke så lenge sia Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 de spilte på en Xbox 360 for ikke så lenge sia 7205063[/snapback] Jepp, det stemmer. Blir vel noe om ps3 og snart Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Eeeh. Hvor får du det ifra at denne siden er lovlig? Tviler på at Comedy Central er enig med deg.. Lenke til kommentar
clario Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 PSPen var også med i en episode rett før den kom. Kenny var den eneste som fikk av gjengen fordi han var først i køen. Cartman var drit sur Lenke til kommentar
aspic Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Eeeh. Hvor får du det ifra at denne siden er lovlig? Tviler på at Comedy Central er enig med deg.. 7205333[/snapback] Stone og Parker har jo gitt sin aksept for mrtwig.net.. så det er bare å laste ned.. der kommer alle episodene med en gang de har blitt vist på comedy central.. Lenke til kommentar
teekej Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 de spilte på en Xbox 360 for ikke så lenge sia 7205063[/snapback] Jepp, det stemmer. Blir vel noe om ps3 og snart 7205244[/snapback] Det tror jeg ikke, det blir litt for dyrt med en ps3 for dem i South park. Det er kjelden folk kjøper alle konsollene Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Eeeh. Hvor får du det ifra at denne siden er lovlig? Tviler på at Comedy Central er enig med deg.. 7205333[/snapback] Stone og Parker har jo gitt sin aksept for mrtwig.net.. så det er bare å laste ned.. der kommer alle episodene med en gang de har blitt vist på comedy central.. 7205394[/snapback] Enormt! det visste jeg faktisk ikke. Enorm epsiode foresten. Likte Mr. Garrisons versjon av evolusjon. Holdt på å le meg skakk. Edit: Visste heller ikke at siden er drevet av en nordmann :!: Endret 2. november 2006 av Konamixx Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Må vel laste ned episoden da. Men ser mer og mer at de bruker eksisterende spillkonsoller, enn å bare tegne et eller annet.. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Kul episode. Gleder meg til resten Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) de spilte på en Xbox 360 for ikke så lenge sia 7205063[/snapback] Jepp, det stemmer. Blir vel noe om ps3 og snart 7205244[/snapback] Det tror jeg ikke, det blir litt for dyrt med en ps3 for dem i South park. Det er kjelden folk kjøper alle konsollene 7205409[/snapback] Nå er jo Cartman av de mer bortskjemte karene da, men litt OT: Kenny han døde jo "ordentlig" ett par sesonger tilbake, hva er tingen med at han spilte wow? Jeg skjønner det ikke. Han døde jo ordentlig, Cartman fikk en Pizza Hut og Tweek, Butters og Bebe gjør det de kan for og være Kyle Stan og Cartmans fjerde hjul. Hva skjer? Endret 2. november 2006 av Laland Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Det er litt fristende å si at South Park har blitt sellout, Xbox 360, World of Warcraft og nå Wii... Lenke til kommentar
Howitz Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 neida. de mobber bare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå