WangenPs3 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Visakortet mitt går ut dette året og min XBL konto går ut 12 November. Jeg skal fortsette med Live, men har ikke lyst til å betale dette med mitt nye kort. Så var jeg innom elkjøp forleden dag og fikk se at de selger 12 mnd Live for 449,-.. Kan jeg da kjøpe denne pakken for så å beholde mitt gamle nick(gamertag) Og gjøres dette da ved at jeg taster inn de 4 siste sifrene fra visakortet? All hjelp tas gledelig imot:) Mvh Wangen Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 På 12mnd kortet er det vel en skrapekode du fyller inn i "redeem code" i marketplace, tror ikke du trenger visa kort. gamertagen din blir den samme Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Takk for svar. Da kan tråden stenges og pakken kjøpes next week.... Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 OT. bruker man redeem code for og kjøpe et nytt år via live? gidder ikke og kjøpe gamer kort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå