IcedInsanity Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Har ak skiftet til vinterdekk pigg på min golf 2...hadde 15 toms på før..har nå 13 på piggdekken..probleme er at bak høyre side durer det såååå masse....høres ut som eg har ti ville hester etter meg..det bråkte sånn dunk dunk..når eg kjørte fortere dunket det oxo fortere..så eg skiftet tilbake til sommerdekket bak foreløpi..og har du sett dunkingen ga seg....er det noe galt med vinterdekket?? Lenke til kommentar
Flunky Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Det kan godt hende du har en løs del inni dekket, fekks en gammel ventil? prøv å ta av dekket å rist det... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Nope...det er ikke det... Lenke til kommentar
Flunky Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 D ekje nåkka som er i kontakt med dekket? skvettlapp? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Nope..har ikke skvettlapper heller Lenke til kommentar
Flunky Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hehe:P rart.. du gikk fra 15 til 13?:S Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Oiiii...ingen mobbing...gleder meg til eg kan skifte igjen... :!: Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Leste ak at du ikke skal bruke de samme mutterene som eg har på alu felgene på vinterdekkene..siden de felgene er av stål...kan det ha noe å si for at det bråker hos meg? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Sjekk hjulboltene dine. Du har sikkert alufelger på sommeren? Disse bruker lengre bolter med en annen form på den flaten som ligger mot felgen. Kan være at boltene dine er for lange slik at de tar borti noe inni gjengene der eller noe sånt? Se om du finner noen andre bolter til vinterhjulene dine, de pleier som oftest å være litt kortere de som er til stålgfelger. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Leste ak noe sånt på vg nett...lurer på om det kan være noe sånt jah..men har ikke "vinter muttere" har bare de eg bruker på aluene om sommeren Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Din bil har vel ikke muttere, men bolter? Vil anbefale deg å få tak i de riktige boltene, du kjenner sikkert noen som har slike bolter liggende? Stod om det på VG nett også ja, og de skrev at problemet var størst på hjulene bak på bilen Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Ja har bolter..koniske bolter el no tror eg det heter.. får se om noen har noen muttere liggende eg kan snappe Er vel sånne eg har.. Endret 2. november 2006 av Diesel1 Lenke til kommentar
Carnatus Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Da fikk jeg jo svaret på problemene mine, uten å starte ny tråd! SÅ BRA! Tusen takk alle. Nye bolter må skaffes... kan jeg skaffe dette på hvilket som helst verksted? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Godt mulig et verksted har, men ta turen innom mekonomen, bil xtra, biltema eller lignende, de har i hvert fall. Skulle man i hvert fall tro. Endret 2. november 2006 av fredrik Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 fant feilen gitt...felgen var skeiv så den tok borti på ett visst punkt hver gang hjulet gikk rundt...ny feeeeeeeeelg :!: Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Godt mulig et verksted har, men ta turen innom mekonomen, bil xtra, biltema eller lignende, de har i hvert fall. Skulle man i hvert fall tro. tongue.gif Skulle man tro ja.... Måtte selv ha nye hjulbolter til Merca mi, siden de jeg hadde var for lange. Ringte først Torshov Bilrekvisita på Strømmen....de hadde ikke. Var innom Bilxtra på Lørenskog...de hadde ikke. Var også innom Star Autoco, men de hadde ikke den typen jeg skulle ha. Tok med meg felg til Norsk Felgimport på Strømmen, og de hadde.... mvh Pantera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå