TST Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Månedens leseromtale fortjente ikke å vinne! Altfor mange skrivefeil og altfor teit."Dette er med andre ord mange våpen i dette spillet"... oi, det har jeg ikke skjønnt nå. Greit nok å belønne 14 åringer for å ha "gjort sitt beste", men det er ikke grunn nok til å la han vinne! Jeg eller noen andre fortjente å vinne. Jeg skrev selv en Gothic 3 anmeldelse... 7204746[/snapback] Vi mener at lesererfaringen som vant er best skrevet, og dette har vi også begrunnet i artikkelen. Jeg har ikke tenkt til å gå i detalj rundt hvorfor eksempelvis din anmeldelse ikke trakk det lengste strået, men flere skrivefeil og dårligere setningsstruktur er noen av årsakene. Det kan være positivt å skrive lange anmeldelser, men ikke hvis innholdet er tungt å lese. Har du (eller andre) flere kommentarer til denne vurderingen, anbefaler jeg deg å sende meg en e-post eller PM. Måten du tar opp din misnøye i denne tråden er svært uheldig, og derfor syns jeg det er like greit at den stenges nå før ting går for langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg