Gå til innhold

Sandisk Sansa 8G, har den FM-tuner?


Anbefalte innlegg

Som tittelen sier: Har Sandisk Sansa e280 faktisk radio?

 

På komplett.no står det en kommentar om at den IKKE har radio, selv om det står i spesifikasjonene...

 

På Sandisks hjemmesider står det ikke noe om at denne spilleren KUN har FM i USA-utgaven, noe som står oppgitt i alle de mindre versjonene av Sansa.

 

Kan noen her på forumet som har denne spilleren bekrefte/avkrefte om den har Radio?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
Er det ingen her som har e280 som kan bekrefte om den har radio eller ikke?  :)

7206995[/snapback]

 

Enig... Det var ikke synsing jeg var ute etter, men en bekreftelse/avkreftelse!

 

Jeg har selv e270, og den VET jeg er uten radio, men det betyr ikke at e280 er uten radio...

7208912[/snapback]

jo egentlig ^^

fordi alle europeiske spillerne bruker samme FW, og det kunne de ikke hvis e280 hadde hatt radio ^^

Lenke til kommentar
Er det ingen her som har e280 som kan bekrefte om den har radio eller ikke?  :)

7206995[/snapback]

 

Enig... Det var ikke synsing jeg var ute etter, men en bekreftelse/avkreftelse!

 

Jeg har selv e270, og den VET jeg er uten radio, men det betyr ikke at e280 er uten radio...

7208912[/snapback]

jo egentlig ^^

fordi alle europeiske spillerne bruker samme FW, og det kunne de ikke hvis e280 hadde hatt radio ^^

7209646[/snapback]

 

 

Sant, men OM man installerte amerikansk FW, vil man da ha radio?

 

Sandisks hjemmesider sier ingenting om at det er forskjell mellom amerikansk og europeisk versjon, og det kan jo hende at noen har gjort en liten feil med valg av FW til de nye spillerne som kommer til europa nå? Komplett sier jo i sine produktspesifikasjoner at det er FM på e280, men ikke på e250, e260 og e270. Det kan jo være en ørliten mulighet for at tuner-chipen er montert, men ikke aktivert...

 

Man skulle jo tro at sandisk sparer penger på å kun ha én modell i produksjon.

Lenke til kommentar
Er det ingen her som har e280 som kan bekrefte om den har radio eller ikke?  :)

7206995[/snapback]

 

Enig... Det var ikke synsing jeg var ute etter, men en bekreftelse/avkreftelse!

 

Jeg har selv e270, og den VET jeg er uten radio, men det betyr ikke at e280 er uten radio...

7208912[/snapback]

jo egentlig ^^

fordi alle europeiske spillerne bruker samme FW, og det kunne de ikke hvis e280 hadde hatt radio ^^

7209646[/snapback]

 

 

Sant, men OM man installerte amerikansk FW, vil man da ha radio?

 

Sandisks hjemmesider sier ingenting om at det er forskjell mellom amerikansk og europeisk versjon, og det kan jo hende at noen har gjort en liten feil med valg av FW til de nye spillerne som kommer til europa nå? Komplett sier jo i sine produktspesifikasjoner at det er FM på e280, men ikke på e250, e260 og e270. Det kan jo være en ørliten mulighet for at tuner-chipen er montert, men ikke aktivert...

 

Man skulle jo tro at sandisk sparer penger på å kun ha én modell i produksjon.

7209725[/snapback]

Nope, you don't get FM radio even with the US firmware installed (speaking from personal experience, the latest US fw has also screwed up the player, had to revert back to the European one). Apparently, the European version lacks the necessary hardware on the chip itself. I guess Sandisk *can* afford several models in their lineup, they are probably saving lots of money on producing memory themselves.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...