Gå til innhold

Vibrerende bilde på en 21"CRT

njalme

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har en Sony Triniton Multiscan 520GS som bildet har begynnt å vibrere på. Har hatt den på 60hz uten problem opptil nå nylig. Har forsøkt å flytte litt rundt på den uten hell, også å dra ut transformatorer rundt om i leiligheten, der og uten hell. Så endret jeg til 75hz og problemet ble mye "svakere" men fortsatt kan man se at at bildet vibrerer, spesielt oppe i venstre hjørne. Dog ikke like mye som før. Noen som vet hva dette kan komme av? Er skjermen døende eller kan det være noe feil? Har også forsøkt å endre til et annet uttak som er jordet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

Jeg har en Sony Triniton Multiscan 520GS som bildet har begynnt å vibrere på. Har hatt den på 60hz uten problem opptil nå nylig. Har forsøkt å flytte litt rundt på den uten hell, også å dra ut transformatorer rundt om i leiligheten, der og uten hell. Så endret jeg til 75hz og problemet ble mye "svakere" men fortsatt kan man se at at bildet vibrerer, spesielt oppe i venstre hjørne. Dog ikke like mye som før. Noen som vet hva dette kan komme av? Er skjermen døende eller kan det være noe feil? Har også forsøkt å endre til et annet uttak som er jordet.

7204729[/snapback]

Jeg hadde samme problem med en 17", så jeg hørte med de der jeg hadde kjøpt den, og de mente den måtte av-magnetiseres

Men jeg kjøpte heller en ny skjerm

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...