njalme Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hei, Jeg har en Sony Triniton Multiscan 520GS som bildet har begynnt å vibrere på. Har hatt den på 60hz uten problem opptil nå nylig. Har forsøkt å flytte litt rundt på den uten hell, også å dra ut transformatorer rundt om i leiligheten, der og uten hell. Så endret jeg til 75hz og problemet ble mye "svakere" men fortsatt kan man se at at bildet vibrerer, spesielt oppe i venstre hjørne. Dog ikke like mye som før. Noen som vet hva dette kan komme av? Er skjermen døende eller kan det være noe feil? Har også forsøkt å endre til et annet uttak som er jordet. Lenke til kommentar
glucchip Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hei, Jeg har en Sony Triniton Multiscan 520GS som bildet har begynnt å vibrere på. Har hatt den på 60hz uten problem opptil nå nylig. Har forsøkt å flytte litt rundt på den uten hell, også å dra ut transformatorer rundt om i leiligheten, der og uten hell. Så endret jeg til 75hz og problemet ble mye "svakere" men fortsatt kan man se at at bildet vibrerer, spesielt oppe i venstre hjørne. Dog ikke like mye som før. Noen som vet hva dette kan komme av? Er skjermen døende eller kan det være noe feil? Har også forsøkt å endre til et annet uttak som er jordet. 7204729[/snapback] Jeg hadde samme problem med en 17", så jeg hørte med de der jeg hadde kjøpt den, og de mente den måtte av-magnetiseres Men jeg kjøpte heller en ny skjerm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå