Zynd Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hei. Jeg har kjøp meg en WD Barracuda på 750 GB. Her inne er det anbefalt å partisjonere en så stor disk. Hvordan burde jeg partisjonere, hvor mange disker og hvilke størrelse burde jeg har på hver disk. PC`n skal brukes både til å spille med og til å lagre filmer musikk og etc. Lurer også på hvordan jeg da skal klare å få mine dokumenter og slikt inn på en av de andre partisjonene. Lenke til kommentar
Wolfman83 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hei. Jeg har kjøp meg en WD Barracuda på 750 GB. Her inne er det anbefalt å partisjonere en så stor disk. Hvordan burde jeg partisjonere, hvor mange disker og hvilke størrelse burde jeg har på hver disk. PC`n skal brukes både til å spille med og til å lagre filmer musikk og etc. Lurer også på hvordan jeg da skal klare å få mine dokumenter og slikt inn på en av de andre partisjonene. 7204604[/snapback] 20 GB for OS+dokumenter? vet ikke hvor mye musikk og hvor mange filmer du har, men du bør sette av GOD plass til dette så du slipper å begynne å kopiere til et nytt sted senere når disken er full. Feks 230 på spill, 250 på musikk, 250 på film? Dette er det vare du som vet Skulle du ha dokumentene på egen disk er ikke dette noe problem, du bare høyreklikker på "mine dokumenter" og velger det stedet du vil bruke som lagringsplass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå