Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Babering nedentil - hvor mye skal være igjen?

Gjest Gjest_lille my_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde en gang en strerne igjen, men det er ikke akkurat lett å vedlikeholde, og det ser jo heller ikke så veldig bra ut, men jeg kunne ikke brydd meg mindre om akkurat det siste.

Syns du skal bestemme selv hvor mye du vil ha igjen. Ha det sånn du selv er komfortabel med å ha det, ikke sånn et forum mener du burde ha det.

Selv stusser jeg litt og og har igjen litt litt ovenfor + min vakre og manndige kuksti.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Jeg syns gutter kan få gjøre som de vil, så lenge de ikke har en hel skau. Det ser ikke bra ut, og det er stress. Vanskelig å komme til osv :p Så får det heller være opp til hver enkelt om de vil bare stusse en del, eller ta vekk alt.

På jenter syns jeg det er best med en trimmet stripe, eller ingenting.

Lenke til kommentar

Adam fra homsepatruljen visste akkurat hvordan han ville ha det når de spurte det samme spørsmålet i sexskolen på tv3.

Vist jeg husker rett så skal alt være glatt overalt (nedentil) utenom på lårene eller mellom beina liksom, (muligens bikinilinje eller noe han kalte det) der skal det bare trimmes.

Jeg er enig med han.

Endret av emalisti
Lenke til kommentar

Jeg synes det er best med helt glatt, men det er jo en smakssak.

Når det gjelder selve barberingen, bør man følge noen få råd for å få et bra resultat. Ellers blir det fort "røde nupper" og irritert hud:

- Ikke barber deg første gang like før sex. Er du uheldig og skjærer deg, kan det ødelegge noe av stemningen at du får sår og kanskje blør litt.

- Ikke barber deg helt glatt første gang. Bruk heller en egnet saks og kutt ned til det halve. Gjenta gjerne etter et par-tre uker. Grunnen til dette er at pubishår slutter å vokse etter en tid og ikke begynner å vokse før det kuttes. Hårsekkene trenger "trening" med å vokse. Evt. urenheter rundt hårroten vil da også bli med opp. Røde nupper kommer av at hårene bøyer seg og vokser ned i hårsekken istedet for ut av den. Evt. mikroskopiske urenheter vil da føre til en liten betennelse.

- Bruk en enkel barberhøvel med ett eller to blader, ikke en slik med tre og flere blader. De med mange barberblader kutter for tett og faren for nupper øker.

- Bruk masse barberskum, og en type barberskum som ikke fører til hudirritasjon.

- Barber MED hårene.

- Vask godt etterpå og smør inn med en egnet hudolje for å holde huden myk.

- Regelmessig intimbarbering er viktig hvis du skal unngå problemer med huden, fordi huden blir vant til det og hårene vokser hele tiden (og dermed fører evt. urenheter vekk fra hårsekkene).

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar
Adam fra homsepatruljen visste akkurat hvordan han ville ha det når de spurte det samme spørsmålet i sexskolen på tv3.

7209312[/snapback]

Jeg føler ikke noe behov for å la en homofil mann diktere hvordan underlivet mitt ser ut, det er vel heller hva jentene sier som er interessant.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...