Gjest Gjest_lille my_* Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hvor mye skal være igjen? Enkelt og greit? Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Ingenting syns jeg er best.. Ellers hvis du absolutt vil ha litt kan du jo ha en liten trekant eller.no oppfor dutten Lenke til kommentar
arsvendg Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Trust is clean shaven... Gammelt indianerordtak....eeeeeller hentet fra en reklamefilm for no barberingsprodukter som jeg ikke husker hva heter og som gikk konkurs... Godt sagt er det likevel... Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Jeg hadde en gang en strerne igjen, men det er ikke akkurat lett å vedlikeholde, og det ser jo heller ikke så veldig bra ut, men jeg kunne ikke brydd meg mindre om akkurat det siste. Syns du skal bestemme selv hvor mye du vil ha igjen. Ha det sånn du selv er komfortabel med å ha det, ikke sånn et forum mener du burde ha det. Selv stusser jeg litt og og har igjen litt litt ovenfor + min vakre og manndige kuksti. Lykke til! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Det er ganske forskjellig hva man mener. Spør du meg skal jenter være helt glatte og gutter skal stusse. Så enkelt som det. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Jeg syns gutter kan få gjøre som de vil, så lenge de ikke har en hel skau. Det ser ikke bra ut, og det er stress. Vanskelig å komme til osv Så får det heller være opp til hver enkelt om de vil bare stusse en del, eller ta vekk alt. På jenter syns jeg det er best med en trimmet stripe, eller ingenting. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 trimmet stripe eller ingenting... har forøvrig vert borti diverse artige motiv, kult det og, ser at hun har tatt seg tid Lenke til kommentar
emalisti Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Adam fra homsepatruljen visste akkurat hvordan han ville ha det når de spurte det samme spørsmålet i sexskolen på tv3. Vist jeg husker rett så skal alt være glatt overalt (nedentil) utenom på lårene eller mellom beina liksom, (muligens bikinilinje eller noe han kalte det) der skal det bare trimmes. Jeg er enig med han. Endret 3. november 2006 av emalisti Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Om jeg forstår det riktig, blir det i tilfelle et helsikes styr å barbere hele kroppen. Tror jeg står over den. En "regel" som sier det ikke skal gå an å flette. En grei startgrop, så tar man resten derfra. Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Ja det må være en liten dusk igjen syns jeg. Glatt rundt. Ingenting blir for barneaktig spør du meg! På gutter er det greit om ballene er stussa eller glatt Endret 3. november 2006 av Myrsnipa Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Selv foretrekker jeg glatt, men jeg forlanger ingenting, annet enn at det er altfor ille. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 en stund siden var det en tråd der det ble vist en slik barberings maskin, til intimbarbering... Noen som har en link til den, og hvor de selges elns? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Denne du tenkjer på: http://www.shaveeverywhere.com/ Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 ttt med evil posts 6666 Den der så passe genial ut. Noen som har erfaringer ? Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Jeg synes det er best med helt glatt, men det er jo en smakssak. Når det gjelder selve barberingen, bør man følge noen få råd for å få et bra resultat. Ellers blir det fort "røde nupper" og irritert hud: - Ikke barber deg første gang like før sex. Er du uheldig og skjærer deg, kan det ødelegge noe av stemningen at du får sår og kanskje blør litt. - Ikke barber deg helt glatt første gang. Bruk heller en egnet saks og kutt ned til det halve. Gjenta gjerne etter et par-tre uker. Grunnen til dette er at pubishår slutter å vokse etter en tid og ikke begynner å vokse før det kuttes. Hårsekkene trenger "trening" med å vokse. Evt. urenheter rundt hårroten vil da også bli med opp. Røde nupper kommer av at hårene bøyer seg og vokser ned i hårsekken istedet for ut av den. Evt. mikroskopiske urenheter vil da føre til en liten betennelse. - Bruk en enkel barberhøvel med ett eller to blader, ikke en slik med tre og flere blader. De med mange barberblader kutter for tett og faren for nupper øker. - Bruk masse barberskum, og en type barberskum som ikke fører til hudirritasjon. - Barber MED hårene. - Vask godt etterpå og smør inn med en egnet hudolje for å holde huden myk. - Regelmessig intimbarbering er viktig hvis du skal unngå problemer med huden, fordi huden blir vant til det og hårene vokser hele tiden (og dermed fører evt. urenheter vekk fra hårsekkene). Endret 4. november 2006 av Prognatus Lenke til kommentar
nerval Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 par mm langt hår ovenfor penis, resten tar jeg vekk.. works like a charm. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Noen poster som var i strid med kravene til gjesteposting, samt svarene på disse, er fjernet fra tråden. Husk å lese reglene her før dere poster. Geir Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Adam fra homsepatruljen visste akkurat hvordan han ville ha det når de spurte det samme spørsmålet i sexskolen på tv3. 7209312[/snapback] Jeg føler ikke noe behov for å la en homofil mann diktere hvordan underlivet mitt ser ut, det er vel heller hva jentene sier som er interessant. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Rundt regnet en halv time gikk det fra moderator postet til noen misbrukte gjestepost-adgangen i gjen. Slike poster vil bli slettet, og det gjelder også svar på slike poster når de ellers ikke bidrar til diskusjonen. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg