Simkin Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Du mottar ordrebekreftelse med link til pakkesporing når din ordre er registrert. Pakkesporingen blir aktivert når sendingen er registrert på Postens terminal. hvor finner jeg pakkesporing hos utenabbonoment.no hen? har bestilt telefon, lagerbeholdning: 53, så den skulle være grei fikk bekreftelese på min bestilling via mail.. men her står det jo ingenting om pakkesporing.. her er siden jeg kommer til, fikk bare en mail.. bestillingen gjorde jeg den 30 oktober Mod: Bildet fjernet, da det inneholder sensitiv informasjon. Endret 2. november 2006 av Nordoelum Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) 02.11.06 11.19 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 2309 HAMAR -- fixed -- (trykk på bildet av bilen for pakkesporing) Endret 2. november 2006 av klilleng Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 tenkte ikke på URL'en.. men takk for svar.. satt å så på den bilen, men falt meg ikke inn å trykke på den.. men da vet jeg det.. takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå