henrikr Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hei. Er ute etter et nytt spill til xbox360 med litt dyp historie. Er så lei av alle spillene til xbox360 som ikke har en appelerende historie. Disse xbox360 spillene har jeg nå. Test Drive Unlimited Hitman: Blood Money Call Of Duty 2 Dead Or Alive 4 Project Gotham Racing 3 Perfect Dark Zero Quake 4 Oblivon Condemned Splinter Cell: Double Agent Battlefield 2: Modern Combat Saint's Row Burnout Revenge Ridge Racer Lord Of The Rings: Battle For Middle Earth 2 Table Tennis Fifa 2007 Pro Evolution Soccer 6 Madden Nfl 2007 Kameo Elements of Power Need for Speed Carbon Ghost Recon: Advanced Warfighter Så alle titler utenom de jeg har fra før. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 kanskje gears of war? Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Ja, vent til gears of war. Men må bare spørre om en ting. Hvor ofte kjøper du spill? hver uke eller no ? En ting til: PES 6 har jo nettopp kommet så du kan umulig ha hatt det så veldig lenge. Hvorfor kjøpe et nytt spill så tidlig? Endret 2. november 2006 av UnitedsOmar Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Har tydeligvis god råd du, men vent til Gears of war. Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Hehe, nei jeg vet ikke jeg. Prøvd å få med meg det meste bare. Vet at PES6 ikke har vært ute lenge. Men nå har ikke PES6 en dyp historie. Koser meg med det og Fifa. Men når jeg vil sitte ned å spille et spill med en fengende historie. Så, vil jeg ha et nytt. Endret 2. november 2006 av henrikr Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 OT slettet. Trådstartet spørr om et nytt X360 spill. Ikke om han skal kjøpe Wii med Zelda. Hold dere til emnet.. Birger Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hvilke historier liker du da? Enchanted Arms er grei nok, hvis du liker JRPG-historier... Personlig likte jeg Dead Rising veldig godt Lenke til kommentar
_richter_ Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Top Spin 2.. meget dyptgående og sjelevrengende, samt en overraskende slutt.. Spillet jeg har brukt mest tid på faktiskt. Lenke til kommentar
bjelleklang Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 smule off topic og åpenbart men hvis du liker spill med skikkelig historie foreslår jeg at du leser halo bøkene og spiller spillene. Den nyeste boka Ghosts of Onyx kom nettop ut, de er utrolig bra og du kommer inn i halo universet bedre enn noen annen måte. Er en grunn til at de "prøver" å lage film av den Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Tusen Takk. Det værste er vel at jeg ikke har prøvd et eneste spill i Halo serien. Får komme meg til butikken å få kjøpt det. Lenke til kommentar
bjelleklang Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Da har du noe å glede deg til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå