reds Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Halloen! Fikk i dag en hyggelig melding der det stod; "Vi syntes fredag er den hyggeligste dagen i uka, og fortsetter å gjøre den ekstra hyggelig også for kundene våre. Alle fredager ut 2006 ringer Djuice Magnum-kunder gratis til alle mobiler i Norge mellom kl 18:00 og 00:00! Hilsen Djuice." Nå venter man på fredagen og lange samtaler. Endret 2. november 2006 av Marius E Lenke til kommentar
reds Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Jepp, dette er gode nyheter! Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Jepp, dette er gode nyheter! 7205052[/snapback] Fikk den jeg og. Konge! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Fikk helt den samme, men bare sto Djuice allstar Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 ehh ja, fikk den også.. men her stod det ALLTAR... (uten s ja) Men,jeg har nonstop.. Noen som vet om det gjelder her da? Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 I min melding hadde de en grov ord delings leif. De skrev gj øre. Skjønner ikke at telenorfolka ikke leser det de sender ut. Lenke til kommentar
qwang Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 I min melding hadde de en grov ord delings leif. De skrev gj øre. Skjønner ikke at telenorfolka ikke leser det de sender ut. Viss du skal være så prippen på orddeling, så lær deg å skriv orddeling i ett ord! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 fikk den jeg også blir masse ringing i morgen da altsså Lenke til kommentar
reds Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Tror de feilene var ironiske, qwang. Men ringing blir det mye av! Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) I min melding hadde de en grov ord delings leif. De skrev gj øre. Skjønner ikke at telenorfolka ikke leser det de sender ut. 7205257[/snapback] INGEN orddelingsfeil i den meldigen jeg fikk, eneste var som en over her sa at det stod ALLTAR. telenor er hyggelige! den derre musikk-nedlastningstjenesten deres er jo også gratis nå... bare synd det funker på noen mobiler... Endret 2. november 2006 av jalejale Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Er det gratis til alle nett eller bare til andre telenorabonnementer? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Er det gratis til alle nett eller bare til andre telenorabonnementer? 7208006[/snapback] de sto til alle mobiler.. Så det regnes vel som alle abonomenter. Lenke til kommentar
reds Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Nå ringes det for full pupp her! Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Er det gratis til alle nett eller bare til andre telenorabonnementer? 7208006[/snapback] Forundra meg ikke at det kun var til Telenor-kunder. :!: Men bra at de kommer med tilbud for å beholde kundene sine Selv er jeg fornøyd med NetCom + Trådløs Familie Ringer gratis uansett til de nærmeste og de jeg har behov for. Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Det stod i min meldig at det var gratis fra mobil til mobil. Ingen ting om hvilket nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå