hansenolsen Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Gammelt jungelordtak: Når Martin Scorsese lager film om organisert kriminalitet er det bare å oppdatere listen over klassikere innen sjangeren. Les mer Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Jeg er irritert over at jeg ikke fikk sett denne på BIFF, den sto høyt på listen min. Det at den allerede er på 60. plass på imdb sier jo sitt. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Fin anmeldelse, men som Njål en gang sa... Endret 2. november 2006 av Synthm Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Det at den allerede er på 60. plass på imdb sier jo sitt. 7205016[/snapback] Mulig at Scorsese-fanboysene driver med litt lobbyvirksomhet akkurat som Ringenes Herre-fanboysa. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Ja, det gjør de nok helt sikkert. Men det gjelder nok mange av filmene (om ikke alle) på topp 250. Folk som stemmer av andre grunner en at filmen i seg selv utgjør hele grunnen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg