Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Nye bilskilt - hva koster de?

jnesje

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette lurer jeg også på, må helt ut til drøbak for å hente, så hadde vært litt greit å kunne ringt, fått en dato og så dratt ut og henta.

7204769[/snapback]

Du må stille på ditt "lokale" BT med vognkort for å bestille. Da betaler du og får en kvitt du skal vise ved henting. Så tar det va en til to dager å lage de, da møter du opp med de gamle skiltene dine, og bytter inn mot de nye.

Lenke til kommentar

Har bestilt nye skilt, får de til mandag.

Har skilt i en slik sort plast ramme. Er det bare å lirke de av med et tynt skrujern?

For så å bare å trykke de nye på plass? Vil ikke ødelegge ramma med sprekker ol.

Endret av hysoto
Lenke til kommentar
Kan du bestille over telefon, og så stikke opp å hente de?

7204596[/snapback]

Mest sannsynlig ikke, fordi det er litt for mange som har bestilt skilter over telefon, og så aldri hentet de igjen, noe som går på bekostning av Vegvesenet. Ring dem og hør, jeg har min tvil, men. :)

Du må stille på ditt "lokale" BT med vognkort for å bestille. Da betaler du og får en kvitt du skal vise ved henting. Så tar det va en til to dager å lage de, da møter du opp med de gamle skiltene dine, og bytter inn mot de nye.

7204787[/snapback]

1. Vognkortet trenger du nok ikke, så lenge du husker registreringsnummeret. :)

2. Hvor lang leveringstid det er, kommer an på hvor i landet du er. Noen steder må de bestilles fra leverandør, mens andre steder får du en rekvisisjon, så reiser du til leverandøren og henter dem selv like etterpå. :)

Har bestilt nye skilt, får de til mandag.

Har skilt i en slik sort plast ramme. Er det bare å lirke de av med et tynt skrujern?

For så å bare å trykke de nye på plass? Vil ikke ødelegge ramma med sprekker ol.

7206148[/snapback]

Tipper det er en låsefunksjon på ramma et sted. Enten noen "knapper" som er dyttet opp, deler av ramma kan løsnes, osv. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...