jnesje Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Fra i går kom det vel nye bilskilt... Ser ganske bra ut! Men hva koster det å få bytta inn mine gamle med nye? Noen som vet dette? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 450 kroner for 2 skilt Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Kan vi kjøpe sånne nye nå ja? Må ta meg en tur opp og kjøpe over helga. Kan du bestille over telefon, og så stikke opp å hente de? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Dette lurer jeg også på, må helt ut til drøbak for å hente, så hadde vært litt greit å kunne ringt, fått en dato og så dratt ut og henta. Lenke til kommentar
mrruy Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Dette lurer jeg også på, må helt ut til drøbak for å hente, så hadde vært litt greit å kunne ringt, fått en dato og så dratt ut og henta. 7204769[/snapback] Du må stille på ditt "lokale" BT med vognkort for å bestille. Da betaler du og får en kvitt du skal vise ved henting. Så tar det va en til to dager å lage de, da møter du opp med de gamle skiltene dine, og bytter inn mot de nye. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) monterte et par slike på jobben idag.. fæle Endret 2. november 2006 av Nish Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Noen som har bilder av de? vil se.. Lenke til kommentar
jnesje Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Noen som har bilder av de? vil se.. 7205289[/snapback] http://www.firda.no/nyhende/samferdsle/article2385417.ece Lenke til kommentar
Lada2103 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Møtte en bil i stad med slike nye skilter. Det var litt for mørkt til at jeg fikk et godt inntrykk av dem men jeg rakk å se en hvit N på blå bakgrunn. Lenke til kommentar
hysoto Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Har bestilt nye skilt, får de til mandag. Har skilt i en slik sort plast ramme. Er det bare å lirke de av med et tynt skrujern? For så å bare å trykke de nye på plass? Vil ikke ødelegge ramma med sprekker ol. Endret 2. november 2006 av hysoto Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Å, huff. De nye bilskiltene er forferdelig stygge Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Kan du bestille over telefon, og så stikke opp å hente de? 7204596[/snapback] Mest sannsynlig ikke, fordi det er litt for mange som har bestilt skilter over telefon, og så aldri hentet de igjen, noe som går på bekostning av Vegvesenet. Ring dem og hør, jeg har min tvil, men. Du må stille på ditt "lokale" BT med vognkort for å bestille. Da betaler du og får en kvitt du skal vise ved henting. Så tar det va en til to dager å lage de, da møter du opp med de gamle skiltene dine, og bytter inn mot de nye. 7204787[/snapback] 1. Vognkortet trenger du nok ikke, så lenge du husker registreringsnummeret. 2. Hvor lang leveringstid det er, kommer an på hvor i landet du er. Noen steder må de bestilles fra leverandør, mens andre steder får du en rekvisisjon, så reiser du til leverandøren og henter dem selv like etterpå. Har bestilt nye skilt, får de til mandag.Har skilt i en slik sort plast ramme. Er det bare å lirke de av med et tynt skrujern? For så å bare å trykke de nye på plass? Vil ikke ødelegge ramma med sprekker ol. 7206148[/snapback] Tipper det er en låsefunksjon på ramma et sted. Enten noen "knapper" som er dyttet opp, deler av ramma kan løsnes, osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå