Mott Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Hei! Jeg skal skrive en argumenterende artikkel om netthandel. Jeg har bare gjort dette foreløbig: Positivt: Billigere mer informasjon du kan sitte hjemme i godstolen Bedre forbrukervilkår Negativt: Vanskelig å returnere produkter du får ikke sett produktet/testet Er det noe annnet jeg kan skrive på det positive og negative delen. Jeg går foresten i 10ende klasse. Endret 3. november 2006 av Mott Lenke til kommentar
nymo Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Negativt: Du får ikke produktet med en gang Kan være skummelt å gi ut kontonummeret Lenke til kommentar
Mott Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 takk for svar. men er den siste der så forferdelig? Lenke til kommentar
Mott Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Jeg lurte også på hva Komplett hadde i overskudd?? Vis det er mulig da. Jeg tenker bare på selve Komplett AS ikke Komplett ASA Lenke til kommentar
nymo Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 takk for svar. men er den siste der så forferdelig? 7204357[/snapback] Det er nok ikke så farlig å handle fra kjente norske eller utendlanske nettbutikker, men jeg ville nok ikke gitt fra meg kontonummeret til en tilfeldig russisk sjappe. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Ja jeg tenker mer på vanlige butikker her i landet som komplett spesielt. Men er det noen som vet hva komplett gikk i overskudd med i fjor? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Fant bare informasjon om Komplett ASA altså hele konsernet: http://www.digi.no/phpf/bransjen/vis.php?id=8386 (merk omsetning er det samlede slaget... ikke det samlete overskuddet) Lenke til kommentar
Mott Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 jeg lurer nå også på ka loven sier spesielt om fjernsalg. da tenker jeg spesielt 14 dagers returetten. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Nå sitter jeg helt fast og mangler 250 ord. og jeg har brukt alt som er skrevet her. Jeg lurer da på om dere andre har noe jeg kan ta med? Lenke til kommentar
sberg43 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Du ser ut til å fokusert veldig på forbrukersiden men kunne jo også skrive om netthandel sett med en bedriftsøyne. Hvorfor starte en nettbutikk osv. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 Jeg leverte denne inn i går, altså på fredag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå