Torbjørn T. Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Høgreklikk på .bat-fila og vel Edit. Vil du ha ein annan codec finn du ei liste her. Bitrate seier seg sjølv. Oppløysninga er eg ikkje sikker på. Kanskje --width x og --height x, der x er talet på pixlar. Lenke til kommentar
DagoMeisteR Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Takker. Skal prøve det ut. Lenke til kommentar
Kvalatad Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 mulighet for surround lyd? 5.1 osv? Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Finner bare tallene for audio bitrate og oppløsning hos meg... står ikke noen steder noe om vb=?? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Det er sikkert berre å skrive inn vb=x. Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Jeg får kun bilde, men ikke lyd. Hva er galt da? Edit: Det er lyd når jeg streamer til xboxen. Endret 5. desember 2006 av Azaz Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) mulighet for surround lyd? 5.1 osv? 7244289[/snapback] Dette lurer jeg også på. I bat-fila står det channels 2. Blir lyden da downmixet til stereo? Jeg har prøvd å encode en x264 fil. Lyden er AC3. Det ser ut som bildet går greit, men det blir vel ikke surroundlyd? Edit igjen ... Bildet blir heller ikke bra. Det blir fullt av artifakter og det går nesten ikke an å se på. Hva kan gjøres? Filmen er x264, men filen er en .mkv fil. Den kan vises med windows media player vha Haali Media splitter. VLC encoder filmen, men den blir som sagt bare tull. Endret 5. desember 2006 av Azaz Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Er det noen som har greie på dette som kan svare? Lenke til kommentar
M@ggii Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Går det an å konvertere flere filer på en gang? P.S: Trådstarter bør oppdate hyperlinken til VLC palyer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå