Mala Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Tok og konverterte siste LOST og lang den innpå Mp3`en min, spillte den av på boksen og kvaliteten var meir en godt nok den altså Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Hoho, nå går Ms i riktig retning.. Jeg er sikker på at de viste at med denne oppdateringen hvor video var mulig, at folk ville løse hele problemet ved å konvertere med et eller annet program.. hehe.. herlig, *sette igang og konvertere* Lenke til kommentar
Epik Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 1. Last ned VLC HER 2. legg den i c:\vlc (editer .bat filen vist du vil legge den andre steder) 3. last ned BATCH fil her (høyre klikk og trykk save as) 4. Dra din LOST episode eller whatever over .bat filen og den konverter til WMV på ca 13-15 minutter 5. ENJOY! 7204192[/snapback] ikke gjør det, bruker du denne metoden (instruksjonene som er i .bat-filen), vil du få sinnsykt dårlig bilde på videon din. målet er vel ikke å komprimere mest mulig her, men å få videon spillbar på x360'en, da er det ikke noe vits å rendere til crap kvalitet. mye bedre å bare rendre til tilsvarende kvalitet, bare "bytte" format Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Er det X360'n som tar seg av dekodinga hvis man viser en video fra pc'n gjennom den? Det hadde vært kjekt hvis .x264 videoer hadde funket da. (Pc'n min klarer ikke å kjøre det helt glatt :/) Lenke til kommentar
pcee Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 ikke gjør det, bruker du denne metoden (instruksjonene som er i .bat-filen), vil du få sinnsykt dårlig bilde på videon din. målet er vel ikke å komprimere mest mulig her, men å få videon spillbar på x360'en, da er det ikke noe vits å rendere til crap kvalitet. mye bedre å bare rendre til tilsvarende kvalitet, bare "bytte" format 7208733[/snapback] Jeg er ikke helt enig der. For å teste lasta jeg ned noen divX Hd filmer (gidder ikke legge ut URL var bare crap om natur og Cornwall og vet ikke hva) for å se hvor mye tap jeg hadde på konverteringa. Jeg er imponert over kvaliteten. Det slår kvaliteten på vanlige DVDer hos meg i hvertfall. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 1. Last ned VLC HER 2. legg den i c:\vlc (editer .bat filen vist du vil legge den andre steder) 3. last ned BATCH fil her (høyre klikk og trykk save as) 4. Dra din LOST episode eller whatever over .bat filen og den konverter til WMV på ca 13-15 minutter 5. ENJOY! 7204192[/snapback] ikke gjør det, bruker du denne metoden (instruksjonene som er i .bat-filen), vil du få sinnsykt dårlig bilde på videon din. målet er vel ikke å komprimere mest mulig her, men å få videon spillbar på x360'en, da er det ikke noe vits å rendere til crap kvalitet. mye bedre å bare rendre til tilsvarende kvalitet, bare "bytte" format 7208733[/snapback] Hvordan bytter man format? Noen som har et annet konverterings program eventuelt? Jeg klarer ikke og bruke barth filen... Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Nydelig! Takk for tipset! Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 1. Last ned VLC HER 2. legg den i c:\vlc (editer .bat filen vist du vil legge den andre steder) 3. last ned BATCH fil her (høyre klikk og trykk save as) 4. Dra din LOST episode eller whatever over .bat filen og den konverter til WMV på ca 13-15 minutter 5. ENJOY! 7204192[/snapback] ikke gjør det, bruker du denne metoden (instruksjonene som er i .bat-filen), vil du få sinnsykt dårlig bilde på videon din. målet er vel ikke å komprimere mest mulig her, men å få videon spillbar på x360'en, da er det ikke noe vits å rendere til crap kvalitet. mye bedre å bare rendre til tilsvarende kvalitet, bare "bytte" format 7208733[/snapback] Hvordan bytter man format? Noen som har et annet konverterings program eventuelt? Jeg klarer ikke og bruke barth filen... 7209075[/snapback] Prøv Alive Video Convertor denne fungerer hos meg. Eneste uleme er at den ikke klarer å få til å konvertere i 16:9 format. Rippa Smallville om til WMV ved å bruke den beste kvaliteten ved konvertering til WMV så var kvaliteten knall. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 *mine innlegg* Skal brukes senere! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 1. Last ned VLC HER 2. legg den i c:\vlc (editer .bat filen vist du vil legge den andre steder) 3. last ned BATCH fil her (høyre klikk og trykk save as) 4. Dra din LOST episode eller whatever over .bat filen og den konverter til WMV på ca 13-15 minutter 5. ENJOY! 7204192[/snapback] ikke gjør det, bruker du denne metoden (instruksjonene som er i .bat-filen), vil du få sinnsykt dårlig bilde på videon din. målet er vel ikke å komprimere mest mulig her, men å få videon spillbar på x360'en, da er det ikke noe vits å rendere til crap kvalitet. mye bedre å bare rendre til tilsvarende kvalitet, bare "bytte" format 7208733[/snapback] Eg fulgte den metoden der og fikk tpppers bilde på min TV via boksen Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Jeg minner dere om at denne tråden ikke skal brukes til å diskutere piratkopiert materiell. Ser at det navngis til tv-serier, o.l. Hold dere til emnet! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Da er det likevel litt artig at ein navngitt TV-serie blir dradd inn allerede i åpningsinlegget Neida, skal holde oss på banen vi ser du. BTW. Satte på 14 episoder med noe eg før eg stakk på jobb,den trenger tiden på dekodingen for å si det sånn. Lenke til kommentar
eternal Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Kan XboX360 kun spille WMV/WMA media? I så fall er det ganske latterlig av MS. 7207180[/snapback] vel.. MS er ganske latterlig. sånn in case u didn't know. Det siste vi trenger (samt det vi sørgelig nok får) er nå at MS oppnår popularitet med WMV pga dette slik at også distrubusjon av videomateriale på scenen foregår i dette propritære møkket. Resultat: verden kaster bort både plass og båndbredde for å få en gitt kvalitet bare pga. et skurkete horefirma som har avbiteren rundt pungsekken på en hel generasjon databrukere. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 har oppdatert første innlegg med litt tips...... Lenke til kommentar
skille22 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 har oppdatert første innlegg med litt tips...... 7210651[/snapback] Flott, hvilke innstillinger er best kvalitet? Lenke til kommentar
arash23 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 jeg bruker xilisoft video converter og den funker fett .. tar litt lang tid 2 time og converterer men bra kvalitet åså Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 når jeg drar en *.mpg over BAT-filen kommer et DOS vindu og VLC media player starter opp, har jeg rota det til eller? :!: hvis ting er som det skal, hva skal jeg nå gjøre? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 (endret) når jeg drar en *.mpg over BAT-filen kommer et DOS vindu og VLC media player starter opp, har jeg rota det til eller? :!: hvis ting er som det skal, hva skal jeg nå gjøre? 7211049[/snapback] du venter til den begynner på 00.00 og slutter på 00.43 minutter foreksempel Endret 3. november 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 skal jeg bare vente altså, sjer jo ingenting virker det som. det står 00.00 i et kvart sekund nederst og så står det bare x1.00 etterpå Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 skal jeg bare vente altså, sjer jo ingenting virker det som. det står 00.00 i et kvart sekund nederst og så står det bare x1.00 etterpå 7211101[/snapback] noe galt da ja..har du forandret på .bat filen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå