MindTooth Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Jaja, da er jeg en lykkelig eier av førerkort på klasse B. Men det dumme er, at jeg har ingen bil å kjøre Damn it!! Lenke til kommentar
ziwiz Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Gratulerer med lappen da! Nu er det tid for å lode Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Samme her, besto idag med en 2++++++ feil. Kjørte på venstre side i en normal gate, siden jeg så baksiden av et rundt skilt Grattis til trådstarter btw Endret 2. november 2006 av egil88 Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Grattis med lappen..Var veldig stolt da jeg fikk lappen...For det var vanskelig for meg å ta lappen siden jeg har dysleksi... Litt offtopic: Jeg har hørt et lite rykte om at fra neste år så blir loven strengere når man tar lappen, altså at man må ha null feil på teorien og at man da vil få 3 alternativ svar...hmm noen som har også hørt dette? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Litt offtopic:Jeg har hørt et lite rykte om at.... For å utheve det viktige: Rykte (I dette filfellet: tull, tøys, rykte, helt feil, etc) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå