ExuZ Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 er den (ikke så veldig)stolte eier av en ford fiesta 1,1sport. denne bilen går noe helt hinsides, 0-100 på godt over 10 sekunder, og i 4.giret trekker det massivt opp til 140(gps) km/h, men tøff som jeg er så kunne jeg tenke meg oe litt kraftigere. og det litt mer seriøse. i det siste så har den hatt en tendens til å furte når jeg gir gass mens motoren er kald, er sinsykt irriterende for mens den furter så akslerer den ikke, så å kjøre til skolen er et helvete å komme seg ut på veien. ikke er den særlig økonomisk heller, i gjennomsnitt så bruker den 0,9l på bykjøring så de jeg lurer på er hva kan jeg gjøre for å få mer fart i fiestaen, og vikelig gjøre sportsnavnet. er vann i oljen så toppen skal av og fikses. vurderer å bydde ut forgassermotoren mot en litt større injection. om jeg ikke tar helt feil så er fiestaene ganske make i motor rommet fra 80-94 og ren logikk tilsier at en 90mod injection motor yter mer og bruker mindre enn en 80mod gasser. noen som har noen erfaringer på motorbytte når det er snakk om så liten motor? og hva har biltilsynet å si til en slik endring? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Bytt til en rs turbo motor, den går rett nedi, og du får dem nesten slengt etter deg Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Bytt til en rs turbo motor, den går rett nedi, og du får dem nesten slengt etter deg 7214090[/snapback] Hvor mye må man ut med for en slik en, brukt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå