tgrim Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Hei! Har en eldre Quantum Fireball med hele regnskapet på som har sluttet å virke. Kommer bare klikke lyder fra lesehodet og jeg klarer ikke å få noe data ut :sad: Noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre eller hvor jeg kan hendvende meg? Er det mulig å sette platen over i en tilsvarende HD og hvor vansklig er evnt. det? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Du kan ikke flytte platen over i en annen disk? Er redd du har mistet hele regnskapet, Husk å ta backup når du får nye disk. Er et firma som sikker kan hjelpe deg, Men eg husker ikke navnet? Eg vet at prisen var stive. Lenke til kommentar
droll Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Er det viktige og verdifulle data ?, ta kontakt med http://www.ibas.no/ Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 prøv å søk litt på Maxtor (som har kjøpt opp Quantum)sidene om det der. www.maxtor.com Det er verdt et forsøk :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå